Calella

“Obrir la ciutat al mar” una iniciativa per una Calella cohesionada, equilibrada i al servei de les persones

Una de les propostes vertebradores del programa d’ERC Calella és la transformació del nucli urbà per tal d’obrir la ciutat al mar.

Amb aquesta iniciativa es pretén fer més accessible a tots els vianants l’accés al passeig i a la façana marítima, aconseguint així un espai més cohesionat i enllaçat.

Entre les accions principals per poder-ho dur a terme es contempla la necessitat de recuperar l’espai que ocupa actualment l’edifici de l’antic Hotel Corona, mitjançant la urbanització del solar a partir d’un procés participatiu. De la mateixa manera, es promouria la construcció d’una gran rampa d’accés al passeig i a la platja adaptada a persones amb mobilitat reduïda, que actualment només poden accedir per dos accessos dels quals un no està en condicions òptimes.

Xavier Ponsdomènech, alcaldable de la formació, ha senyalat que “millorar la connexió del centre de Calella amb el passeig i la façana marítima és una reivindicació que durant anys s’ha reclamat. Ens cal un projecte global, amb accions concretes, que responguin a les necessitats actuals de la ciutat. Donant pas a una Calella urbanísticament més ordenada, equilibrada i compacta, al servei de les persones”.