Calella

Acord d’investidura per sotmetre al ple de constitució de l’Ajuntament

Com a resultat de les recents trobades entre els grups municipals d’ERC, CeC i CUP dins el marc de la taula de confiança iniciada en precampanya electoral, us comuniquem que en data d’avui s’ha signat un acord d’investidura per sotmetre al ple de constitució de l’Ajuntament del proper dia 15.

L’acord signat entre els partits ERC, CeC i CUP proposa com a candidat a l’alcaldia a Xavier Ponsdomènech, alcaldable d’ERC, i cap de la candidatura més votada de les tres que subscriuen l’acord. D’aquesta manera la candidatura que es presenta esta integrada pel mateix nombre de regidors/es (vuit) que la candidatura que presenta JxC i PSC.

Tal i com vam comunicar a la nota de premsa del passat 5 de juny, el grup ERC-CeC-CUP suma 290 vots més que la coalició formada per JxC i PSC, fet que ens legitima a presentar aquest document que ens compromet inicialment a un acord d’investidura i que té la voluntat d’ampliar-se i traduir-se en un pacte estratègic que s’allargui durant tota la legislatura amb l’objectiu de configurar el bloc d’esquerres amb capacitat d’incidència en la vida política de Calella.

Davant les informacions publicades recentment, reiterem la inexistència de cap mena de negociació fora de la Taula de Confiança.

Treballarem per transformar l’acció política de govern a Calella, de forma oberta i inclusiva, creant complicitats entre tota la ciutadania de Calella en el seu sentit més global. No renunciarem al canvi, posem les persones al centre, treballem pel bé comú.