Cambrils

Persona que encapçalarà la llista d'ERC a Cambrils

El passat dia 20 de novembre amb el cinema Rambla de l'Art de la nostra ciutat ple de gom a gom va tenir lloc la presentació de la Camí Mendoza com a persona que encapçalarà la llista d'Esquerra Republicana de Catalunya a les properes eleccions municipals. Des d'aquestes ratlles agraïm molt sincerament a totes les persones, militants i simpatitzants i que gràcies al seu esforç van fer que l'acte organitzat fos una trobada de la ciutadania de Cambrils i del nostre entorn més proper. L'acte va començar amb un petit ensurt, doncs el vídeo de presentació de la Camí no hi havia manera de carregar-lo i poder-lo exposar, finalment, i passats uns minuts d'incertesa, ens em vam sortir i el vam poder visualitzar, No cal que us digui que aquest va ser, juntament amb la Camí, el protagonista final de l'acte. Les xerrades informals, els somriures, les anècdotes de la gravació van ser a l'ordre del dia i en el boca a boca durant el petit refrigeri que es va oferir als assistents al final de la presentació. La bona presentació que en va fer en Toni Mateos, va anar seguida de la benvinguda que va el president de la secció local d'ERC de Cambrils, en Marc Falceto a tots els presents en l'acte. Posteriorment la Camí Mendoza, es va auto presentar fent un petit recorregut per la seva vida, explicant-nos amb petits detalls i anècdotes el per què de tot plegat. Posteriorment va agrair a totes les persones que abans d'ella l'han precedit en aquest intent de ser la millor representació possible d'Esquerra Republicana a l'Ajuntament de Cambrils, fent extensiva a vells militants, com la Montserrat Pujals i a altres militants que ho van intentar però no ho van aconseguir. Al llarg de la seva exposició, la Camí, va fer diferents reflexions del per què Esquerra cal que estigui molt ben representada en el proper equip de govern. Esperem i desitgem que les seves paraules siguin una bona profecia. No ho dubtem. A Esquerra Republicana aspirem a governar, aquest és el gran repte. Per finalitzar va agrair a la seva família els ànims i suport rebut per part d'ells, seran al llarg de la seva activitat una de les crosses que l'ajudaran en aquest difícil camí que ha iniciat. Per acabar l'acte i presentació, va dirigir unes paraules la Sra. Marta Rovira, Secretaria General d'Esquerra, explicant-nos fil per randa la situació en la que es troba i viu el nostre país. La situació actual d'Esquerra a nivell nacional van ser la clau de volta de la seva exposició. Des de Cambrils saben els nostres dirigents que tenen tot el nostre suport per aconseguir lo millor pel nostre petit país. I amb crits a favor de la independència es va cloure l'acte de la presentació de la Camí. Tan sols dir-vos que aquest camí tan sols l'hem iniciat, per això animem des d'aquí, a no defallir en l'intent. Les portes de la secció local d'ERC resten obertes per a totes aquelles persones que ja siguin militants o simplement simpatitzants per tal d'intentar assolir els objectius que entre tots ens marquem. Salut i independència.