Cambrils

El partit presidit per Camí Mendoza estrena nova pàgina web:www.pelboncami.cat per dinamitzar la campanya per les eleccions municipals.

Web Pel Bon Cami
El proper dia 25 de maig es celebren les eleccions municipals i ERC Cambrils ha estrenat la nova pàgina web: www.pelboncamí.cat com a punt de partida de la seva precampanya. La pàgina web està formada per un vídeo d’entrevistes a diferents testimonis on es presenta la candidata Camí Mendoza, alcaldable de Cambrils per ERC.

A la pàgina s’han inclòs els accessos directes a totes les xarxes socials que té actives ERC Cambrils, un altre pilar fonamental de la campanya d’ERC, que s’ha de convertir en un dels canals dinàmics i ràpids de la comunicació entre el partit i el poble de Cambrils. Per aquest motiu inclou també un número de telèfon, per contactar amb la Camí Mendoza a través de WhatsApp.

Amb l’objectiu de crear un entorn virtual i tecnològic ERC Cambrils ja treballa en una actualització interactiva del portal que es podrà visualitzar a partir de l’inici de la campanya.