Cambrils

EL COL.LABORADOR D’ORIOL JUNQUERES PRESENTA A CAMBRILS EL LLIBRE “FINS QUE SIGUEM LLIURES” AMB LA CAMÍ MENDOZA I EL MAXI CALERO

Sergi Sol
El dimarts 14 de gener, al Centre Cultural de Cambrils, en Sergi Sol va presentar el seu llibre: "Oriol Junqueras,fins que siguem lliures". Més que una presentació de llibre, l'acte, on l'autor va estar acompanyat per en Maxi Calero, amic de l'Oriol i en Pep Picas, trobador amic den Sergi Sol, va ser un homenatge a l'Oriol Junqueres.
L’acte es va obrir per l’alcaldable a les municipals per ERC, la Camí Mendoza, donant la benvinguda i reivindicant la figura i l’estima cap a Oriol Junqueras.

A continuació, El Maxi Calero, activista d’origeny extremeny i amic personal d’Oriol Junqueras va presentar la seva figura a través d’un seguit d’anècdotes que van provocar en nombroses ocasions les rialles dels assistents. Segons el Maxi Calero: “L’Oriol, va aconseguir sumar a un mateix projecte gent d’origen molt divers tal i com és ell, una persona molt humil’

En Sergi Sol, el que va ser cap de gabinet d'Oriol Junqueras, al qual l'uneix una estreta amistat explica en el seu llibre les vivències durant la preparació de l'1-O i les setmanes posteriors. Però sobretot, el llibre explica qui és aquesta figura del republicanisme català a partir d'anècdotes i vivències compartides, algunes de les quals va explicar als assistents.

Segons l’autor:"Al llibre intentem explicar qui és l'Oriol però des del seu propi missatge, amb una certa alegria, ja que de cops ja n'hem tingut prou, la gent necessita ànim i escalf".

En Sergi Sol va cloure la seva intervenció amb un missatge directe a la candidata Camí Mendoza de veu de l’Oriol Junqueres: ‘Guanya aquestes eleccions per aconseguir la República’.

L’acte va estar amenitzat pel trovador i també amic, en Pep Picas, que va interpretar diversos poemes musicats.