Presentació de la Candidatura d'Esquerra
16.03.2011 . Número 1
actualitat
Jordi Fargas Oriol Candidat a l'Alcaldia a Cambrils
Jordi Fargas i Oriol és el candidat d'ERC per a les properes eleccions municipals del 22 de maig. Fargas, president de la secció local d'Esquerra des del maig de 2006 i membre de l'executiva comarcal de la federació d'ERC al Baix Camp, és la primera vegada que encapçala la llista per a les eleccions municipals i agafa el relleu de Joan Recasens, l'alcaldable de les eleccions del 2007.
El nomenament es va fer aquest passat divendres 25 de febrer en assemblea extraordinària. Fargas, que va ser escollit per unanimitat, va agrair la confiança dels militants i va centrar el seu discurs en les mesures concretes per afrontar l'actual crisi, en la defensa de la nostra identitat i en la cohesió social.
Per la seva part, el president de la Federació Regional del Camp de Tarragona, Adam Manyé, va remarcar "la valenta renovació del cap de llista i la continuïtat del projecte republicà a Cambrils.
Candidat a l'Alcaldia a Cambrils
Jordi Fargas
Creació d'un espai virtual de participació ciutadana pel programa electoral d'Esquerra a Cambrils
Des d’esquerra de Cambrils creiem que en aquests temps de desafecció política hem d’estar més aprop i escoltar més que mai els ciutadans a qui volem representar, així doncs, pensem que ja que en l'actualitat els recursos econòmics són més escassos, hem de ser més imaginatius que mai per trobar solucions als mateixos problemes amb menys pressupost. Així doncs, no podem desaprofitar cap idea que se’ns pugui suggerir per poder tirar entre tots endavant la nostra ciutat.

Amb aquest document us volem convidar a participar amb el projecte de la nostra ciutat de Cambrils. Us prometem que serem receptius i esperem que ens doneu llum per poder dissenyar quin model de ciutat volem.

Creiem que vivim en un temps on les noves tecnologies permeten una comunicació entre el regidor i el ciutadà, la qual vagi en les dues direccions i que aquest fet, sens dubte, és un canvi important de concepte. Aplicar això ha de ser molt important per guanyar-nos la confiança del ciutadà.

En aquest enllaç trobareu diversos títols que estan enllaçats a altres documents que podreu editar. D’aquesta manera podreu proposar-nos aspectes i mètodes que voldríeu millorar per Cambrils.
Esquerra

opinió
Jordi Fargas Oriol
»
Candidat a l'Alcaldia
Projecte d'Escola Municipal de Música de Cambrils
Ahir vaig tenir la sort d’assistir a la presentació del projecte d’Escola Municipal de Música de Cambrils.
No entraré en els detalls tècnics de la mateixa, doncs molt possiblement cadascú i des d’una òptica molt personal hi afegiria i/o canviaria algun aspecte del projecte presentat. Tots molt possiblement tenim opinions divergents i que ara en aquest moment no és adequat d’indicar-ho ni fer-ho.
Durant un llarg període, de la vida de l’Escola, vaig tenir la sort de ser president de l’AMPA, no cal que us digui que una de les mes velles aspiracions i anhels per part de la mateixa AMPA, la seva junta, els seus professors docents i dels seus alumnes era d’aconseguir un lloc digne a on dur a terme el seu treball dedicat a la docència i pel que fa als alumnes un lloc prou digne per començar a ampliar i a obtenir els més grans dels coneixements musicals.
El primer pas estava fet, sortir del vell edifici del Pòsit i començar a caminar a l’antiga seu del col.legi Joan Ardèvol, situat al Passeig Joan Albert.
Va ser un pas petit però a l’hora molt important, pàssavem d’estar situats en un edific caduc, vell, tancat i fosc a unes instal.lcions que malgrat no ser les millors s’obrien com unes finestres de bat a bat per on entraven uns aires de canvi realment molt importants.
Van ser anys de lluita sorda i constant, com diu en Raimon, de llargues i acolorades discussions en el si del Patronat de l’Escola. Les millores es van anar aconseguint poc a poc.
Els problemes tècnics: de la llum, de la separació i insonorització de les aules, dels mòduls pre-fabricats, de la pintura exterior de tota l’escola, la tanca que la separa de l’exterior, l’enjardinament interior, etc .
Tot i més es va anar fent realitat. De mica en mica, i no sense pals a les rodes s’ha anat desenvolupant aquest projecte educatiu, no sense entrebancs aquest anat creixent i millorant.
Moltes han estat les famílies que amb sacrifici econòmic i del seu temps personal han fet possible que aquesta sigui un referent en el món educatiu de la nostra ciutat. Avui, amb poc més de 300 alumnes és tota una realitat.
Per ella, han passat infinitat de nens i nenes i que gràcies als coneixements musicals obtinguts, fan possible que la seva vida cultural sigui més rica i profunda.
Hi ha nois i noies que han passat i desfilat per l’Escola, i que avui són uns dignes professionals en l’àmbit musical.
Sóc conscient que estem immersos en una greu crisi econòmica, i que alguns prioritzarien i dedicarien la despesa a altres interessos i altres menesters.
En nom i amb l’excusa de la maleïda crisi no podem deixar de ser com a mínim imaginatius i tirar endavant vells projectes i anhels de la nostra societat.
Fa temps vaig tenir un somni, i intentaré que aquest es converteixi en realitat. Aquest n’és un d’ells.
Amb gent com tu ho farem possible.

Jordi Savall
»
Regidor de Festes de Cambrils
Reconeixement a les entitats
En un poble i/o ciutat en part, el que la manté viva són les persones que treballen dins de les entitats i associacions. Són persones anònimes, voluntàries i amb molta il·lusió que dia rere dia, fan que no es perdin les tradicions, la cultura, l'esport, la festa......

Són elles les que escriuen la història de Cambrils i són elles les que mantenen l'esperança, perquè altres puguin conèixer els costums, els valors i com som. Aquestes persones es mereixen el respecte de la resta de convilatans ja que amb el seu treball desinteressat fan una feina digna de ser reconeguda.

Aquest últims vuit anys en què esquerra hem tingut decisió de govern, hem estat al costat de totes les entitats, les hem recolzat amb les seves iniciatives i projectes, les hem potenciat perquè la seva participació fos cada vegada més decisiva dins la nostra societat i hem procurat ajudar-les perquè donessin a conèixer el treball que fan als més petits i així amb unes bases ben consolidades, assegurem que la seva feina perduri.

Som la gent d'esquerra els primers en saber valorar el que fan les entitats per Cambrils i som els primers els que hem dotat de l'eina adequada i necessària perquè el seu esforç i treball tingui la finalitat esperada. No volem protagonisme, els protagonistes són ells, a ells els hi oferim el poder treballar conjuntament i a ells va el millor dels agraïments.

campanyes

Avancem x l'Esquerra