Cambrils

Totes les opinions

Alejandro García - Regidor d’Ensenyament I Polítiques Actives d’Ocupació.

CAMBRILS CIUTAT EDUCADORA

EDU360

Creiem en un model educatiu orientat a totes les edats, factor cohesionador e integrador clau, que garanteixi la igualtat d’oportunitats i l’emancipació social de tots els nostres conciutadans. L’educació és clau per a la formació de persones lliures i cr Ítiques que aspirin a construir una societat i un país lliure, just, solidari i compromés ERC aposta doncs per un dels pilars bàsics de la nostra societat i sota aquesta premisa orientem les nostres polítiques des de la regidoria d’Ensenyament i Polítiques Actives d’Ocupació.

Camí Mendoza - Alcaldessa de Cambrils

CAMBRILS EXIGEIX UN TREN DE QUALITAT I EL DESMANTELLAMENT DE LES VIES

Camí Mendoza

Tenim reptes que hem d’afrontar: posar en funcionament la nova l'estació del Corredor del Mediterrani i aconseguir el desmantellament de l'antiga via del tren que creua el terme municipal de Cambrils. Volem un transport que sigui públic, digne i de qualitat. Aquesta és l'aposta que volem des de Cambrils i constantment reivindiquem per aconseguir un municipi cohesionat i ben comunicat amb el territori.

Alejandro García - Regidor d'Ensenyament i PAO

FEM REPÚBLICA DES DE CAMBRILS

El passat 21 de desembre, els catalans, compromesos com sempre amb les urnes, vam decidir el futur que desitjàvem pel nostre país.   El resultat va marcar un full de ruta clar i contundent que passa pel rebuig al 155, el retorn a casa dels nostres presos polítics i exiliats, la recuperació immediata de les nostres institucions, el reconeixement del nostre govern legítim i la construcció de la República.

PRESSUPOSTOS ANY 2016

PRESSUPOSTOS ANY 2016   El passat dia 27 de gener,  i després d’un Ple extraordinari, va tenir lloc l’aprovació del pressupost per a l’exercici 2016, que servirà a l’ actual equip de govern de Cambrils per iniciar el camí cap el bon desenvolupament de la ciutat.   El pressupost aprovat,  enllaça amb la voluntat dels partits polítics que conformen l’equip de govern per tirar endavant el PAM (Pla d’actuació Municipal).

COMUNITAT EDUCATIVA

COMUNITAT EDUCATIVA             Un dels objectius principals de l'escola de pares i mares, és establir un fort vincle amb tota la comunitat educativa, per tal d'aconseguir un lligam i una aliança entre escola i família.           Sabem que sense aquesta unió, entre pares i escola, l'educació de l'infant és fa més difícil i feixuga.           A través de la Regidoria d'ensenyament de Cambrils, juntament amb la FAPAC (Federació d'Ampes de Catalunya), hem dut a terme unes xerrades a les diferents escoles, i on s'hi han tractat tot tipus de qüestions derivades de l'educació.

EN RECORD DE LLUÍS COMPANYS

Des de la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya i
 amb motiu del 74 aniversari de la mort del President Companys,
volem encara que sigui en quatre ratlles deixar constància del nostre més sincer record i volem retre homenatge al President de Catalunya.
 Detingut per la Gestapo alemanya fou deportat a l'estat espanyol, primer
 a Madrid i posteriorment fou traslladat a Barcelona, per tal de que un cop
    jutjat i declarat culpable servís d'exemple i d'escarni per a tots els ciutadans de Catalunya.