Cambrils

Qui som

Benvolguts amics i amigues,

El març del 2017 es va renovar l’Executiva local d Esquerra Republicana a Cambrils. A l ‘Assemblea General vaig ser escollida, per unanimitat,  com  presidenta de la secció local d ERC a Cambrils, substituïnt així a Marc Falceto, que havia estat el president des de l’any 2013. A l ‘assemblea també es va escollir a les persones amb les que comparteixo equip, que són: Aleix Rom, Josep Oliva, Jordi Fargas, Apel·les Carod i Eduard Pellicer.

Cal agraïr la feina feta per Marc Falceto durant tots els seus anys de presidència. Aquesta nova executiva ha centrat la seva feina amb uns objectius ferms: fer créixer la militància, comunicar a la ciutadania la feina que està fent Esquerra al govern de Cambrils, fer el seguiment dels afers de la ciutat i treballar per la construcció de la nova República de Catalunya des de Cambrils.

Amb aquests objectius presents, volem obrir diferents línies de diàleg amb tots vosaltres. En aquesta web podreu trobar tota la informació envers la Secció Local d'ERC de Cambrils, inclosa la nostra secció d’agenda on anirem anunciant totes les actitvitats organitzades. També editem el butlleti FENT CAMÍ, que publiquem bimestralment. Teniu també els nostres contactes a les xarxes.

Si us estimeu més poder xerrar una estona en persona, us esperem al nostre local al Carrer Barques, 6 1r B tots els dilluns a les 19.30 h.

#FemRepúblicadesdeCambrils

Montserrat Masdeu
Presidenta de la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Cambrils.

Imatge