Camp de Morvedre

Concentració a Benifairó de les Valls en rebuig a la sentència contra els presos polítics

La Federació comarcal d’Esquerra Republicana va convocar el passat dilluns 14O davant l’Ajuntament de Benifairó una concentració per mostrar el “rebuig i indignació davant la sentència als presos polítics catalans”.

La regidora republicana Adela Alba ha llegit el manifest del Col·lectiu Solidaritat amb els presos i preses i  entre les pancartes i lemes corejats destacava “amnistia i llibertat”. Però, especialment, ha lamentat Alba “la indeferència, la covardia i els silencis còmplices dels partits polítics valencians que avui ens governen”.

Per la seua banda,la president comarcal, Elo Chamarro, declarava: “Com pot un estat de la Unió Europea dictar penes per organitzar un referèndum, un estat que persegueix demòcrates, prohibeix votar i protestar, i empresona per idees polítiques? En aquestes condicions, la lluita per la independència passa a ser una necessitat per poder viure en una societat més lliure, més justa i més democràtica”.