local

Actualitat > local

Dimecres, 29 d'octubre del 2014

ERPV del Camp de Morvedre presenta esmenes als Pressuposts Generals de l’Estat.

Els regidors d’ERPV al Camp de Morvedre, Joan Vea i Domènec Garcia, i el president de Sagunt, Vicent Noguera, via els seus diputats a Madrid, han presentat esmenes als PGE en matèries molt diverses. En l’apartat de rehabilitació del patrimoni artístic trobem l’estudi arqueològic per declarar BIC el Palau Vives i la restauració del Molí de Baix a Benifairó, la  Gerència i el Castell, a Sagunt. Quant a la innovació industrial i tecnològica, han demanat inversions amb el Pla Camp de Morvedre; mentre que en infraestructures hi ha l’extensió de la línia 3 del Metro i el soterrament de la lína d’alta tensió de Faura. fletxa groga

Dissabte, 11 d'octubre del 2014

L’Aplec del 9 d'octubre d’ERPV al Camp de Morvedre uneix valencianistes i Dret a Decidir.

Per 8é any consecutiu, Esquerra Republicana ha celebrat el seu Aplec del 9 d’octubre pels carres de Ciutat Vella de Sagunt i una ofrena davant el monument a Jaume I de Benifairó acompanyats per muixerangues i música de dolçaina i tabal.     Cal destacar la novetat d’haver convidat des d’Esquerra “forces polítiques i entitats socioculturals que treballen per bastir una república per al País Valencià mitjançant el Dret a Decidir” segons paraules del seu president comarcal, Josep Ribera, qui destacava “l’oportunitat ací en Sagunt de visualitzar que les divisions estèrils i interessades entre valencians tenen data de caducitat”. fletxa groga

Dissabte, 4 d'octubre del 2014

El ple de Faura aprova una iniciativa d'Esquerra Republicana per desbloquejar el Pla de Prevenció del Càncer de Mama

El ple de Faura aprova una iniciativa d’Esquerra Republicana per desbloquejar el Pla de Prevenció del Càncer de Mama Domènec Garcia: “les dones dels municipis de la Vall de Segó acumulen un retard en les citacions que ja quasi arriba als dos anys en alguns casos”   El proppassat ple de l’Ajuntament de Faura de dilluns 29 de setembre va aprovar una iniciativa d’Esquerra Republicana per exigir el desbloqueig del Pla de prevenció del càncer de mama a la Vall de Segó. De fet, les dones dels municipis de Les Valls fa mesos que esperen la citació de la Unitat de Prevenció del Càncer de Mama de Sagunt (UPCM) per a realitzar-se la primera mamografia. fletxa groga