local

Actualitat > local

Dimecres, 9 de juliol del 2014

Vicent Noguera, ERPV: 'Oferim els nostres diputats a Madrid i a Europa per denunciar les retallades i la deslocalització d’empreses com Bosal'.

Els darrers dies hem pogut comprovar com les empreses instal·lades a Sagunt estan plantejant retallar les seues despeses a base de prejubilacions, acomiadaments, contractació precària mitjançant  ETT o, fins i tot, amb deslocalitzacions com la que va patir Galmed. Tot apunta que Bosal emprarà una estratègia similar, ja que segons el Comitè d’empresa ja no arriba la mateixa carrega de treball a la planta saguntina, ja que s’està enviant a altres plantes de la mateixa empresa, deixant-la de costat. fletxa groga

Dilluns, 30 de juny del 2014

Comunicat de premsa d'Esquerra Republicana-Faura i l'agrupació local de Compromís

El proppassat 11 de juny el grup municipal d’Esquerra Republicana del País Valencià a l’Ajuntament de Faura, amb el suport de l’agrupació local de Compromís, va enregistrar una petició a l’alcalde, Antoni Gaspar, perquè, amb motiu de l’abdicació de Juan Carlos I, convocara un ple extraordinari per al debat d’una Moció per la República, els Processos Constituents, el Dret a decidir i els Referèndums.   Davant la negativa de la Junta de Govern Local, a convocar aquest ple extraordinari, Esquerra Republicana del País Valencià i la Coalició Compromís lamentem que el PSOE haja deixat perdre una bona oportunitat d’afavorir la transparència i la participació ciutadana, donant la veu al Ple de l’Ajuntament en un assumpte de la màxima transcendència. fletxa groga