local

Actualitat > local

Dilluns, 29 de setembre del 2014

Crida a participar en el VIII Aplec valencianista del 9 d’octubre al Camp de Morvedre

Josep E. Ribera i Condomina , president d’Esquerra Republicana del Camp de Morvedre, es complau a convidar-vos a participar en el VIII Aplec valencianista del 9 d’octubre al Camp de Morvedre i a fer extensiva aquesta invitació a aquelles persones que sabeu que treballarien per una República del País Valencià. L’Aplec tindrà lloc davant les portes de l’Ajuntament de Sagunt a les 11:30h de dijous 9 d’octubre de 2014, des d’on partirem cap als peus del Teatre romà on es farà un parlament  i es servirà un refrigeri als participants. fletxa groga

Divendres, 25 de juliol del 2014

El Ple de Benifairó de les Valls aprova una moció en suport de BOSAL a proposta d’Esquerra Republicana

El Ple de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls celebrat aquest dijous ha aprovat una moció presentada pel grup municipal d’Esquerra Republicana en suport dels treballadors i treballadores de BOSAL. La moció, facilitada pel Comitè d’Empresa, insta a totes les institucions de la comarca a donar suport a la lluita dels treballadors per tal de mantindre els 240 llocs de treball directes en un sector industrial que en els darrers anys està patint processos de deslocalització importants. fletxa groga

Dimecres, 9 de juliol del 2014

Vicent Noguera, ERPV: 'Oferim els nostres diputats a Madrid i a Europa per denunciar les retallades i la deslocalització d’empreses com Bosal'.

Els darrers dies hem pogut comprovar com les empreses instal·lades a Sagunt estan plantejant retallar les seues despeses a base de prejubilacions, acomiadaments, contractació precària mitjançant  ETT o, fins i tot, amb deslocalitzacions com la que va patir Galmed. Tot apunta que Bosal emprarà una estratègia similar, ja que segons el Comitè d’empresa ja no arriba la mateixa carrega de treball a la planta saguntina, ja que s’està enviant a altres plantes de la mateixa empresa, deixant-la de costat. fletxa groga

Dilluns, 30 de juny del 2014

Comunicat de premsa d'Esquerra Republicana-Faura i l'agrupació local de Compromís

El proppassat 11 de juny el grup municipal d’Esquerra Republicana del País Valencià a l’Ajuntament de Faura, amb el suport de l’agrupació local de Compromís, va enregistrar una petició a l’alcalde, Antoni Gaspar, perquè, amb motiu de l’abdicació de Juan Carlos I, convocara un ple extraordinari per al debat d’una Moció per la República, els Processos Constituents, el Dret a decidir i els Referèndums.   Davant la negativa de la Junta de Govern Local, a convocar aquest ple extraordinari, Esquerra Republicana del País Valencià i la Coalició Compromís lamentem que el PSOE haja deixat perdre una bona oportunitat d’afavorir la transparència i la participació ciutadana, donant la veu al Ple de l’Ajuntament en un assumpte de la màxima transcendència. fletxa groga