local

Actualitat > local

Dissabte, 11 d'octubre del 2014

L’Aplec del 9 d'octubre d’ERPV al Camp de Morvedre uneix valencianistes i Dret a Decidir.

Per 8é any consecutiu, Esquerra Republicana ha celebrat el seu Aplec del 9 d’octubre pels carres de Ciutat Vella de Sagunt i una ofrena davant el monument a Jaume I de Benifairó acompanyats per muixerangues i música de dolçaina i tabal.     Cal destacar la novetat d’haver convidat des d’Esquerra “forces polítiques i entitats socioculturals que treballen per bastir una república per al País Valencià mitjançant el Dret a Decidir” segons paraules del seu president comarcal, Josep Ribera, qui destacava “l’oportunitat ací en Sagunt de visualitzar que les divisions estèrils i interessades entre valencians tenen data de caducitat”. fletxa groga

Dissabte, 4 d'octubre del 2014

El ple de Faura aprova una iniciativa d'Esquerra Republicana per desbloquejar el Pla de Prevenció del Càncer de Mama

El ple de Faura aprova una iniciativa d’Esquerra Republicana per desbloquejar el Pla de Prevenció del Càncer de Mama Domènec Garcia: “les dones dels municipis de la Vall de Segó acumulen un retard en les citacions que ja quasi arriba als dos anys en alguns casos”   El proppassat ple de l’Ajuntament de Faura de dilluns 29 de setembre va aprovar una iniciativa d’Esquerra Republicana per exigir el desbloqueig del Pla de prevenció del càncer de mama a la Vall de Segó. De fet, les dones dels municipis de Les Valls fa mesos que esperen la citació de la Unitat de Prevenció del Càncer de Mama de Sagunt (UPCM) per a realitzar-se la primera mamografia. fletxa groga

Dilluns, 29 de setembre del 2014

Crida a participar en el VIII Aplec valencianista del 9 d’octubre al Camp de Morvedre

Josep E. Ribera i Condomina , president d’Esquerra Republicana del Camp de Morvedre, es complau a convidar-vos a participar en el VIII Aplec valencianista del 9 d’octubre al Camp de Morvedre i a fer extensiva aquesta invitació a aquelles persones que sabeu que treballarien per una República del País Valencià. L’Aplec tindrà lloc davant les portes de l’Ajuntament de Sagunt a les 11:30h de dijous 9 d’octubre de 2014, des d’on partirem cap als peus del Teatre romà on es farà un parlament  i es servirà un refrigeri als participants. fletxa groga

Divendres, 25 de juliol del 2014

El Ple de Benifairó de les Valls aprova una moció en suport de BOSAL a proposta d’Esquerra Republicana

El Ple de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls celebrat aquest dijous ha aprovat una moció presentada pel grup municipal d’Esquerra Republicana en suport dels treballadors i treballadores de BOSAL. La moció, facilitada pel Comitè d’Empresa, insta a totes les institucions de la comarca a donar suport a la lluita dels treballadors per tal de mantindre els 240 llocs de treball directes en un sector industrial que en els darrers anys està patint processos de deslocalització importants. fletxa groga

Dimecres, 9 de juliol del 2014

Vicent Noguera, ERPV: 'Oferim els nostres diputats a Madrid i a Europa per denunciar les retallades i la deslocalització d’empreses com Bosal'.

Els darrers dies hem pogut comprovar com les empreses instal·lades a Sagunt estan plantejant retallar les seues despeses a base de prejubilacions, acomiadaments, contractació precària mitjançant  ETT o, fins i tot, amb deslocalitzacions com la que va patir Galmed. Tot apunta que Bosal emprarà una estratègia similar, ja que segons el Comitè d’empresa ja no arriba la mateixa carrega de treball a la planta saguntina, ja que s’està enviant a altres plantes de la mateixa empresa, deixant-la de costat. fletxa groga

12345...30pàgina següent

Notícies rss