local

Actualitat > local

Divendres, 20 de març del 2015

El que ha passat amb el MBC Festival al Port de Sagunt és un destrellat, altre exemple d’innoperativitat i mala gestió del PP saguntí

“Dimecres passat l’organització del MCB Festival anunciava l’anulació del festival que tindria lloc el 3,4,5 d’abril al Port de Sagunt per la falta d’acord amb l’empresa pública Sepides propietària dels terrenys on anava a realitzar-se amb el greuge per a totes aquelles persones que tenien previst assistir-hi, i també per als saguntins davant les expectatives que el Partit Popular de Sagunt havia creat anunciant fins i tot la creació de 100 llocs de treball a més dels beneficis que tindria  per al comerç local i la projecció de la nostra ciutat. fletxa groga

Diumenge, 15 de març del 2015

No sols en propostes basem la nostra feina per Faura

53 propostes presentades al Ple de l’Ajuntament malgrat ser el grup més menut del consistori no en són poques.  Mostren, certament, l’activitat incessant per tal de millorar la vida dels nostres veïns i veïnes; a més, esmenes persistents (i fins que ho aconseguim així serà) als Pressupostos Generals de l’Estat de cada any demanant una partida per a l’estudi del soterrament de les línies elèctriques d’alta tensió que travessen el poble pel barri d’Almorig; esmenes que cal remarcar que sempre han estat rebutjades amb els vots del PP i el PSOE. fletxa groga

Dilluns, 9 de març del 2015

ESQUERRA REPUBLICANA DE FAURA INSTA L’AJUNTAMENT A INICIAR ELS TRÀMITS PER FER COMPLIR LA LLEI DE MEMÒRIA HISTÒRICA AL POBLE

El portaveu del grup municipal d’Esquerra Republicana a Faura, Domènec Garcia, ha registrat a l’ajuntament una petició perquè s’inicien els tràmits pertinents per esborrar el monument feixista d’homenatge als colpistes aparegut en la Plaça Major, just al cantó de la Casa Abadia.   El monument, una creu de ferro sobre una inscripció d’homenatge als colpistes en homenatge a la victòria franquista conservava visible sols la creu, ja que el lema es cobrí de pintura blanca en el seu dia “per l’ofensa als valors democràtics usurpats pels que es van sublevar contra la legalitat republicana emanada de les urnes”, ha remarcat el regidor republicà davant el registre. fletxa groga

Dijous, 5 de març del 2015

A proposta d’Esquerra Republicana, Benifairó de les Valls no tallarà l’aigua a les famílies amb dificultats econòmiques   El passat dijous 26 de febrer, al Ple de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls, el grup municipal d’Esquerra Republicana va presentar una sèrie d’esmenes a la proposta de l’equip de govern d’aprovar una nova ordenança del servei de subministrament d’aigua potable a les llars del poble.   Les esmenes dels republicans van anar encaminades a aconseguir dos objectius socials bàsics: d’una banda, garantir que no es puga tallar l’abastiment d’aigua a les llars amb greus dificultats econòmiques; d’altra banda, assegurar la transparència de la informació sobre el cost del servei i la qualitat de l’aigua. fletxa groga

Dijous, 22 de gener del 2015

Esquerra Republicana de Faura demana que l’Ajuntament amplie la cobertura de les ajudes socials que presta actualment

El grup municipal d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament de Faura ha presentat per al proper ple, que se celebrarà el dia 26 de gener, una moció en què es proposa que l’Ajuntament amplie les ajudes socials per a la vacunació prevenar i l'adquisició de llibres escolars que presta actualment.   Els republicans remarquen que aquestes ajudes socials estan regulades per un reglament de la Generalitat Valenciana del tot restrictiu i clarament inaccessible per a la majoria dels ciutadans. fletxa groga

12345...32pàgina següent

Notícies rss