local

Actualitat > local

Dimecres, 1 de juliol del 2015

PSOE de Benifairó: de majories absolutes, bous al carrer i polítiques per a dones

Benifairó de les Valls s’ha despertat recentment amb un titular de premsa que diu “Benifairó de les Valls crea una regidoria de bous al carrer i suprimeix la de la dona”.  Tan cert com ràpid, la notícia s’ha convertit en tema de debat no sols pel propi poble, sense oblidar que som la gent d’Esquerra Republicana Benifairó qui ho ha destapat.   El motiu d’aquest titular és que al mes de juny es va celebrar el primer ple de la legislatura 2015/2019, un ple en què es tractaren diferents temes com ara el repartiment de les diferents regidories al consistori. fletxa groga

Dijous, 25 de juny del 2015

Esquerra Republicana s’oposa a la retallada de plens i la contractació d’un assessor a Benifairó de les Valls

El passat dia 17 de juny es va celebrar el primer ple de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls de la legislatura 2015-2019.  Aquest ple ha debatut els punts que marcaran el funcionament de l’Ajuntament per als pròxims 4 anys, entre els que han destacat la reducció de plens ordinaris a la meitat i la contractació d’un assessor a dit per part de l’Ajuntament. Des d’Esquerra Republicana, la regidora Adela Alba ha defensat l’oposició a la mesura de reduir la freqüència de plenaris ordinaris, aquells en què hi ha torn de precs i preguntes, a la meitat, passant d’un al mes, a un cada dos mesos. fletxa groga

Dilluns, 1 de juny del 2015

ESQUERRA REPUBLICANA VALORA MOLT POSITIVAMENT ELS RESULTATS ELECTORALS AL CAMP DE MORVEDRE

El president d’Esquerra Republicana al Camp de Morvedre, Josep Ribera, s’ha mostrat molt satisfet després dels resultats obtinguts als diferents pobles de la comarca on ERPV ha presentat candidatures, en solitari o promovent coalicions amb Compromís. Els resultats de la coalició Junts per Faura, integrada per ERPV i Compromís, i encapçalada per Domènec Garcia, regidor d’ERPV des de 2011, “demostra la importància de fer una oposició constructiva, amb polítiques socials valentes”, ha remarcat Ribera. fletxa groga

Dijous, 21 de maig del 2015

Esquerra Republicana celebra el seu acte central a Benifairó de les Valls

Ahir es celebrà al Saló de plens de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls l’acte central de la candidatura municipal d’Esquerra Republicana del País Valencià. A l’acte han participat Joan Vea, regidor d’Esquerra a Benifairó, Agustí Cerdà, president d’Esquerra Republicana del País Valencià i Adela Alba, candidata a l’alcaldia.   El regidor d’Esquerra Republicana ha explicat que “fa 4 anys ja ens vam presentar amb un programa que tocava de peus a terra i el programa amb què ens presentem a aquestes eleccions naix de la feina feta i també de la participació dels veïns i veïnes que ens han fet arribat desenes de propostes que hi hem inclós. fletxa groga

Dimarts, 19 de maig del 2015

Esquerra Republicana de Sagunt celebra el seu míting central de campanya

El Centre Cívic del Port de Sagunt ha acollit aquesta vesprada el míting central de campanya d’Esquerra Republicana a Sagunt. L’acte, que ha comptat amb més d’un centenar d’assistents, ha comptat amb les intervencions d’Agustí Cerdà, President d’Esquerra Republicana del País Valencià, Elo Chamarro, número 2 de la candidatura republicana i del candidat d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de Sagunt, Vicent Noguera        El President d’Esquerra Republicana del País Valencià, Agustí Cerdà ha explicat que “és el moment de passar pàgina. fletxa groga

12345...35pàgina següent

Notícies rss