local

Actualitat > local

Dimecres, 14 d'octubre del 2015

El Senat aprova just ara una esmena que Esquerra Republicana presenta durant anys per la reindustrialització del Camp de Morvedre.

La lluita de la indústria morvedrina per aconseguir un pla de dinamització d’empreses acaba d’aconseguir una empenta amb l’aprovació al Senat d’una esmena per insuflar diners a tal efecte. Ara bé, “la reivindicació d’aquest ‘èxit’ està duent a representants de diferents partits saguntins a penjar-se medalles a tort i dret” ha declarat Vicent Noguera, president d’ERPV a Sagunt.   En declaracions del republicà, ha deixat ben clar que “és lamentable que amb el PP governant tres administracions, al nostre Ajuntament, a les Corts Valencianes i a Madrid, no s’haja aconseguit evitar el tancament d’indústries que ha afectat a milers de treballadors en tota la comarca. fletxa groga

Dissabte, 10 d'octubre del 2015

L’Aplec del 9 d’octubre d’ERPV a Sagunt uneix forces valencianistes i d’esquerres.

Per 9é any consecutiu, Esquerra Republicana ha celebrat el seu Aplec del 9 d’octubre al Camp de Morvedre amb la tradicional ofrena a Jaume I en Benifairó com inici dels actes polítics. Seguidament, amb muixerangues i música de La Llavor dolçaina i tabal, aquest any els republicans morvedrins han decidit “un format per la confluència de forces valencianistes d’esquerres”, en paraules de la presidenta comarcal republicana, Elo Chamarro. “Hui ací a Sagunt, comencem a posar fi a la intencionada confrontació entre blavers i catalanistes, acabar amb l’acusació de fa 30 anys que l’enemic és Catalunya. fletxa groga

Dimarts, 4 d'agost del 2015

JUNTS PER FAURA TRAU ENDAVANT UNA MOCIÓ D’ESCOLA VALENCIANA SOBRE L’ESCOLA PÚBLICA DEL S. XXI

La coalició Junts per Faura ha aconseguit que el ple de juliol de l’Ajuntament aprove una moció d’Escola Valenciana-Federació d’Associacions per la Llengua, que proposa els canvis necessaris per a construir l’escola valenciana del segle XXI. La moció de la coalició valencianista d’esquerres, integrada per Esquerra Republicana  i Compromís, incideix en les millores que necessita una escola pública, gratuïta, laica, inclusiva i netament valenciana, com a trets definitoris de l’escola que necessita la societat valenciana actual per avançar. fletxa groga

Dissabte, 1 d'agost del 2015

L’Ajuntament de Benifairó fa més cas a les propostes i queixes que es presenten al ple que a les que es fan en privat a l’alcalde.

Adela Alba, ERPV-Benifairó: “s’ha demostrat que l’Ajuntament fa més cas a les propostes i queixes que es presenten al ple que a les que es fan en privat a l’alcalde” El dilluns dia 20 de juliol es va celebrar el ple ordinari de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls.  El Ple se centrà en l’aprovació de diverses modificacions dels pressupostos municipals. Des d’Esquerra Republicana, la regidora Adela Alba va demanar una sèrie d’aclariments sobre les modificacions realitzades, com ara l’increment de la partida dedicada al servei de SMS, la cancel·lació parcial de deutes bancaris o el fet que l’Ajuntament haguera pagat la reparació del rellotge i el mecanisme de les campanes de l’església de Benifairó. fletxa groga

Dimecres, 1 de juliol del 2015

PSOE de Benifairó: de majories absolutes, bous al carrer i polítiques per a dones

Benifairó de les Valls s’ha despertat recentment amb un titular de premsa que diu “Benifairó de les Valls crea una regidoria de bous al carrer i suprimeix la de la dona”.  Tan cert com ràpid, la notícia s’ha convertit en tema de debat no sols pel propi poble, sense oblidar que som la gent d’Esquerra Republicana Benifairó qui ho ha destapat.   El motiu d’aquest titular és que al mes de juny es va celebrar el primer ple de la legislatura 2015/2019, un ple en què es tractaren diferents temes com ara el repartiment de les diferents regidories al consistori. fletxa groga