local

Actualitat > local

Dissabte, 1 d'agost del 2015

L’Ajuntament de Benifairó fa més cas a les propostes i queixes que es presenten al ple que a les que es fan en privat a l’alcalde.

Adela Alba, ERPV-Benifairó: “s’ha demostrat que l’Ajuntament fa més cas a les propostes i queixes que es presenten al ple que a les que es fan en privat a l’alcalde” El dilluns dia 20 de juliol es va celebrar el ple ordinari de l’Ajuntament de Benifairó de les Valls.  El Ple se centrà en l’aprovació de diverses modificacions dels pressupostos municipals. Des d’Esquerra Republicana, la regidora Adela Alba va demanar una sèrie d’aclariments sobre les modificacions realitzades, com ara l’increment de la partida dedicada al servei de SMS, la cancel·lació parcial de deutes bancaris o el fet que l’Ajuntament haguera pagat la reparació del rellotge i el mecanisme de les campanes de l’església de Benifairó. fletxa groga

Dimecres, 1 de juliol del 2015

PSOE de Benifairó: de majories absolutes, bous al carrer i polítiques per a dones

Benifairó de les Valls s’ha despertat recentment amb un titular de premsa que diu “Benifairó de les Valls crea una regidoria de bous al carrer i suprimeix la de la dona”.  Tan cert com ràpid, la notícia s’ha convertit en tema de debat no sols pel propi poble, sense oblidar que som la gent d’Esquerra Republicana Benifairó qui ho ha destapat.   El motiu d’aquest titular és que al mes de juny es va celebrar el primer ple de la legislatura 2015/2019, un ple en què es tractaren diferents temes com ara el repartiment de les diferents regidories al consistori. fletxa groga