Camp de Tarragona

Totes les notícies

Jordi Salvador al Congrés dels Diputats

El diputat d'ERC, Jordi Salvador, reclama una solució a l'accés a la urbanització Torreblanca (El Vendrell) al Ministerio de Fomento

El diputat d'Esquerra Republicana per Tarragona al Congrés dels Diputats, Jordi Salvador, ha reclamat per escrit al Ministerio de Fomento, quina solució té prevista per millorar l'accés a la urbanització Torreblanca, d'El Vendrell, que està al costat del a N340, propietat de l'estat. Aquest accés actualment és dificultós per l'autobús i tampoc garanteix la seguretat dels usuaris el transport interurbà i escolar. Salvador també ha reivindicat per què no hi ha senyalització vertical ni horitzontal que garanteixi la circulació segura, als usuaris a peu, amb bicicleta o amb vehicle. Finalment, el diputat republicà Salvador ha preguntat "si el Gobierno té previst la instal·lació de pantalles contra el soroll per reduir les molèsties als veïns de la urbanització de Torreblanca" i que ha manifestat que "per què s'ha donat per vàlid un pas inferior que no està condicionat per fer el canvi de sentit i hi ha risc de col·lisió per falta de senyalització".   Us adjuntem la pregunta registrada. Moltes gràcies per fer-ne difusió.

Assemblea a l'Antic Hospital de Reus

La Regional del Camp de Tarragona organitza l'assemblea amb militància a Reus

La Regional del Camp de Tarragona d'Esquerra ha organitzat l'assemblea territorial a Reus, el 2 de febrer a les 19 hores a l'Antic Hospital. La trobada ha estat liderada pels tres diputats del Parlament del territori, Òscar Peris, Noemí Llauradó i Ferran Civit que han fet anàlisi de l'actualitat i han respost als dubtes dels assistents. La reunió ha durat al voltant de dues hores i han assistit més de cent cinquanta persones.

Un centenar de persones han participat a la trobada comarcal d'ERC Tarragonès

Trobada comarcal d'ERC Tarragonès a Vilallonga del Camp

La comarcal d'ERC Tarragonès ha dut a terme el dissabte 27 de gener la trobada amb militància i apoderats que han participat activament a les eleccions del 21 de desembre al Parlament. Quasi un centenar de persones han assistit a la sessió que s'ha caractaritzat pel bon ambient i compromís amb la República Catalana que s'ha dut a terme al municipi Vilallonga del Camp. La benvinguda ha anat a càrrec del president comarcal, Jordi Gené i seguidament han intervingut els diputats al Congrés i al Parlament, Jordi Salvador i Lluís Salvadó.

Nit electoral al Tinglado número 1 de Tarragona

Esquerra Republicana ha viscut la nit electoral al Camp de Tarragona al Tinglado número 1 de Tarragona, acompanyats amb candidats, diputats i senadors, apoderats que han estat tota la jornada al col·legis i amics i amigues que han volgut estar amb el partit. 'Som la segona força a la demarcació de Tarragona i l'independentisme és majoria a Catalunya. Visca la República!'. Amb aquestes paraules del nostre candidat, Òscar Peris, ha acabat la nit electoral, una jornada intensa que ens dóna molta força pels més de 104.000 vots aconseguits però també per l'energia que ens han transmès els centenars d'apoderats i apoderades amb la seva gran feina. Moltes gràcies a tothom! #VotoRepública #femRepública

Els participants a l'acte de Reus amb un Teatre ple de gom a gom

Esquerra omple el Teatre Fortuny a Reus

La presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, ha dit  a #Reus que 'som un sol poble i, malgrat que ens volen dividir, no ho aconseguiran. Som el vot útil perquè es tracta de perdre o guanyar un país i nosaltres anem a guanyar-lo'. El teatre Fortuny s'ha omplert a vessar per sentir-la a ella i als altres candidats. L'acte ha reunit a tres presidents del Parlament: Ernest Benach, Núria de Gispert i Carme Forcadell. El #21D sortim a guanyar el país! #FemRepública #LaDemocràciaSempreGuanya #LlibertatPresosPolítics

El Club Escacs Valls fitxa a Oriol Junqueras com a jugador federat per reivindicar la seva llibertat

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) celebra que el Club Escacs Valls hagi decidit fitxar al president del partit i cap de llista al Parlament, Oriol Junqueras, per ser jugador federat de l’entitat. Aquesta iniciativa ha estat coordinada amb el candidat d'ERC per Tarragona i regidor vallenc, Òscar Peris, i el primer tinent d’alcalde d'ERC a l’Ajuntament de Valls, Jordi Cartanyà, amb l’objectiu de reivindicar la llibertat de Junqueras.  El Club d'Escacs Valls ha federat al president d'Esquerra, Oriol Junqueras, ja que és jugador d'escacs des de fa molts anys i actualment no pot jugar amb llibertat per trobar-se injustament pres a Estremera. L'objectiu del club vallenc d'escacs és deixar un taulell lliure amb un llaç groc a la cadira en cada competició que faci per reivindicar la sortida de la presó de Junqueras, alhora que fer un clam per la llibertat i la democràcia. Aquesta proposta li van fer arribar fa uns dies i Oriol Junqueras, des de la presó, l’ha acceptada.  El director esportiu del Club d’Escacs Valls, Francesc Blasco, afirma que amb aquesta iniciativa "volem visibilitzar els valors escaquístics d'honestedat, respecte cap al rival i integrat que també sempre ha demostrat l’Oriol Junqueras". Blasco ha manifestat que "sabem que l’Oriol Junqueras està jugant moltes partides a la presó, però reivindiquem que jugui amb nosaltres i amb plena llibertat". Francesc Blasco destaca que "som un club que, per davant de tot, defensem la llibertat i la democràcia".  El Club d’Escacs Valls és un dels tres equips de primera divisió catalana de la província de Tarragona que compta amb 100 jugadors federats i amb 8000 federats a tot Catalunya. Els escacs és el quinze esport amb major nombre de federats a Catalunya. El club vallenc d'escacs té un primer equip i sis filials en diferents categories. El proper 7 de gener, es durà a terme la Copa Tarragona, quan ja s’hi posarà en marxa aquesta iniciativa reivindicativa. La setmana següent, concretament el 14 de gener, es continuaran fent les accions reivindicatives amb el llaç groc amb l'inici de la lliga, fins que Oriol Junqueras surti de la presó i pugui jugar a escacs amb llibertat.

Més d'un miler de persones a l'acte de Valls

ERC Camp de Tarragona arrenca la campanya a Valls amb més d'un miler de persones

ERC Camp de Tarragona arrenca la campanya de les eleccions del 21 de desembre a Valls amb més d'un miler de persones. La democràcia sempre guanya i ho hem demostrat a #Valls. Emoció, crits de #llibertat i dignitat han estat presents. Centenars de persones han acompanyats als protagonistes de l'acte: conseller Raül Romeva, Joan Tardà, Òscar Peris, Noemi Llauradó, Núria Picas i Raquel Sans. Hem recordat els presos en especial a Oriol Junqueras. #UsVolemACasa #FemRepública  #LlibertatPresosPolítics

Multitud de persones a l'acte de campanya a Tarragona

El Teatre Tarragona queda petit en l'acte de campanya d'ERC

El Teatre Tarragona ha quedat petit en l'acte de campanya d'ERC a la ciutat. Amb el cor a Estremera amb els nostres companys empresonats, hen cridat ben fort que el #21D donarem una lliçó de democràcia al bloc del 155. La secretària general d'ERC i segona per Barcelona, Marta Rovira Vergés, ha reivindicat que "avui Oriol Junqueras és a la presó. En canvi els imputats del PP i PSOE estan esquiant a Baqueira i hi ha un tal M. Rajoy que encara no saben qui és". Finalment, Rovira ha exclamat que "ho farem amb un somriure, com ens diu l'Oriol Junqueras cada dia!" #LlibertatPresosPolítics #femRepública

Candidatura d'Esquerra per Tarragona a les eleccions 21D

El cap de llista d’Esquerra, Òscar Peris: “L’objectiu principal del 21D és fer República, aconseguir recuperar les institucions i reclamar la llibertat dels presos”

Esquerra Republicana – Catalunya Sí ha presentat una llista cremallera per Tarragona a les eleccions del 21 de desembre pel Parlament de Catalunya.  Aquesta candidatura està formada amb persones de l’Ebre, del Camp de Tarragona i del Baix Penedès, amb diferents perfils amb experiència en govern, amb alcaldes, amb persones en l’àmbit de les entitats, de l’àmbit social i cultural, persones qualificades que defensaran els valors republicans.   El cap de llista d’ERC per Tarragona, Òscar Peris, ha destacat que “l’objectiu principal d’aquestes eleccions és aconseguir recuperar les institucions que estan segrestades per l’estat espanyol i per l’article 155 i sobretot, reclamar la llibertat dels presos polítics”.  Peris ha remarcat que “som equip preparat i amb capacitat de governar, que volem incloure mesures republicanes concretes per fer un país més just”.   El republicà Peris ha afirmat que “hem fet el millor projecte pel país i aconseguir fer un front comú per aconseguir una majoria representativa al Parlament” i  ha complementat que “hem de fer República, desplegar i implementant totes les lleis que ens ha suspès el Tribunal Constitucional i les hem de posar en pràctica, com són la de la pobresa energètica o la d’assistència sanitària per a tothom”. El vallenc, Peris, ha finalitzat que en aquestes eleccions hem de defensar la “llibertat i la democràcia, a les urnes i fer-ho palès internacionalment”.   Els components de la llista d'Esquerra – Catalunya Sí per Tarragona el 21D són Òscar Peris (Alt Camp), Noemí Llauradó (Baix Camp), Lluís Salvadó (Montsià), Irene Fornós (Catalunya Sí), Ferran Civit (Conca de Barberà) , Raquel Sans (Tarragonès), Alfons Montserrat (Montsià), Teresa Vallverdú (Baix Penedès), Jean-Marc Segarra (Tarragonès), Aina Rovira (JERC) , Jordi Gaseni (Baix Ebre), Montserrat Perelló (Ribera d'Ebre), Lluís Navarrete (Baix Penedès), Carmes Folch (Priorat), Roger Heredia (Ribera d'Ebre), Neus Sanromà (Terra Alta), Jordi Fortuny (MES) i Camí Mendoza (Baix Camp).