Camp de Tarragona

Joan Tardà Coma: “El procés, perquè avanci, ha d’estar liderat pel republicanisme i amb una majoria parlamentària d’esquerres”

Joan Tardà Coma, avui a Tarragona.
L’exdiputat republicà al Congrés ha presentat el seu llibre ‘En defensa pròpia’ a Tarragona.

El republicà Joan Tardà Coma ha manifestat aquest vespre a Tarragona que “convé recordar que en la política catalana res s’entendria sense el paper que ha jugat el republicanisme en els darrers quinze anys” i ha afegit que “l’estratègia per aspirar a guanyar la independència és ampliar forces i apostar per la cultura del no bloqueig, conquerir l’escenari del diàleg i la negociació”. Segons ha dit, “cal construir un camí ample amb molta gent i molt diferent. El procés, perquè avanci, ha d’estar liderat pel republicanisme i cal que la majoria parlamentària es desplaci cap a l’esquerra, i en aquest sentit l’acord amb la CUP permetrà prioritzar algunes qüestions que són fonamentals per donar resposta a aquesta Catalunya pandèmica”.

Joan Tardà ha presentat, a l’Institut Municipal d’Educació, el seu llibre ‘En defensa pròpia’, amb pròleg d’Arnaldo Otegi, en el qual defensa la perseverança d'un independentisme obert a la societat. Ha estat acompanyat per la presidenta local d’Esquerra Republicana a Tarragona, Mònica Alabart Calvó, el diputat tarragoní al Congrés, Jordi Salvador Duch, i el periodista Sergi Sol Bros.

Joan Tardà tornarà posteriorment al Camp de Tarragona per presentar el llibre en dues localitats més. El dimarts 30 de març, a les 19h, serà al Casal de l’Era de Castellvell del Camp acompanyat per Josep Manel Sabaté, alcalde de Castellvell, Jordi Jové, regidor, i Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona. Ja una mica més enllà, el diumenge 11 d’abril, a les 12h, la presentació tindrà lloc al Castell del Paborde de la Selva del Camp.