Camp de Tarragona

Els senadors d'ERC del Camp de Tarragona reclamen més inversió en ferrocarrils

Els senadors d'ERC al Camp de Tarragona reclamen més inversió en ferrocarrils
Els representants d'ERC al Senat del Camp de Tarragona, Josep Rufà i Laura Castel, han reclamat aquest dijous, 15 de setembre, més inversió en infraestructures i en ferrocarrils. Els republicans, que han presentat a Valls les seves línies d'actuació a l'Estat, han posat de manifest que el govern espanyol en funcions està dificultant el progrés de Catalunya i han reivindicat que cal fer pressió per aconseguir més aportacions.

El representant d'ERC, Josep Rufà, ha apuntat que l'objectiu principal serà reivindicar, fer preguntes i demanar explicacions per què a Catalunya tenim menys inversions des d'infraestructures i fins a serveis, passant per cultura o serveis socials. Rufà ha manifestat que "la veu d'ERC servirà cal defensar el territori".

La senadora republicana, Laura Castel, portaveu de Foment al Senat, ha destacat que una de les principals iniciatives que es vol empendre serà demanar la compareixença dels responsables d'Adif per exigir inversions i reclamar el perquè de la desigualtat que s'està patint a Catalunya. "Cal pressionar i demanar explicacions perquè ens expliquin perquè s'ha produït una reducció del 23 % en personal", ha afirmat Castel.
Mots clau
: Senat