Camp de Tarragona

Joan Tardà dóna inici a la campanya "La República que farem" a Tarragona

El diputat Tardà ha donat inici a la campanya "La República que farem" a Tarragona
El diputat d'Esquerra al Congrés dels Diputats, Joan Tardà, ha donat inici a la campanya "La República que farem" a Tarragona, amb més de 150 persones i una sala plena. El diputat republicà Tardà ha fet èmfasi en que ara és el moment de no arronsar-se i que estem en un moment històric per aconseguir la independència. "Tenim per primera vegada a la història un Parlament independentista i un govern independentista, és el moment d'aconseguir-ho" ha defensat Tardà. El portaveu al Congrés, Joan Tardà, ha manifestat que "guanyarem si ens continuem presentant al món amb absència de violència i seguint els processos democràticament, en els propers any i mig".
A l'acte hi ha hagut representació de diferents membres d'entitats, sindicats i associacions de veïns que al finalitzar han participat fent preguntes sobre dubtes que tenen del procés i han pogut aportar línies de treball del model de República Catalana que farem. El diputat Tardà, ha estat acompanyat pels representants locals Jordi Salvador, Josep Rufà, Pau Ricomà i Mònica Alabart.
Mots clau
: República Tarragona