Camp de Tarragona

ERC Camp de Tarragona commemora el 25 de novembre, Dia Internacional per l'eliminació de la violència envers les dones a Valls

Acte 25N a Valls
El passat 25 de novembre a les 19:30h a la Biblioteca Popular de Valls (passeig dels Caputxins) Esquerra Republicana al Camp de Tarragona ha commemorat el Dia Internacional per l'eliminació de la violència envers les dones, sota el lema Per una República de dones lliure de violència. L'acte es va estructurar amb uns parlaments, llegida del manifest, el visionat d'un curtmetratge i un debat sobre la temàtica.
La benvinguda va anar a càrrec de Núria Gavarró, regidora d'ERC d'Igualtat a l'Ajuntament de Valls i, posteriorment, es va dur a terme la lectura del manifest a càrrec del grup de dones d'ERC de la secció local de Valls. Seguidament, es va fer el visionat del curtmetratge sobre violència masclista "El orden de las cosas".

Finalment, hi va haver un col·loqui amb tots els assistents dinamitzat per Ferran Civit, diputat al Parlament i president d'ERC Camp de Tarragona i Beatriz Mayordomo, Secretària de la Dona de la Federació regional d'ERC Camp. Finalment hi va haver un pica-pica.