Camp de Tarragona

Ferran Civit: "Volem ser els responsables dels nostres èxits i dels nostres fracassos, en tenim tot el dret"

Civit, Rufà i Castel a La Riba.

Dos senadors i un diputat d'ERC visiten la Riba per parlar de la República Catalana

Els senadors d'ERC per Tarragona, Laura Castel i Josep Rufà, i el diputat al Parlament de Catalunya per la demarcació tarragonina, Ferran Civit, van ser divendres dia 16 al vespre a la casa de cultura de la Riba, acompanyats pel regidor Josep Alsina, per explicar quina és la seva tasca política a Madrid i a Barcelona i quina és la darrera hora del procés cap a la República Catalana via referèndum.

Diversos veïns i veïnes de la localitat van assistir a la xerrada, que va permetre establir un col·loqui final amb moltes preguntes sobre el futur del país quan Catalunya esdevingui independent. Ferran Civit va manifestar en aquest sentit que "volem ser els responsables dels nostres èxits i dels nostres fracassos, en tenim tot el dret", mentre que els senadors van destacar el paper rellevant que Esquerra Republicana de Catalunya té ara mateix com a partit català de referència en les dues cambres espanyoles, Senat i Congrés.

Aquesta trobada amb militants i simpatitzants forma part del seguit de xerrades i visites arreu del territori del Camp de Tarragona que tenen com a objectiu fer campanya pel Sí i explicar com serà la República Catalana.

Mots clau
: La Riba referèndum