Camp de Tarragona

COMUNICAT Esquerra Camp de Tarragona condemna les agressions de l’estat espanyol i reivindica dignitat democràtica contra la repressió

ERC Camp de Tarragona

La Regional d’ERC Camp de Tarragona condemna les diferents agressions que es van dur a terme pels cossos policials de l’estat espanyol el diumenge 1 d’octubre durant el referèndum d’autodeterminació de Catalunya. Tanmateix, agraeix la participació, l’esforç i el treball constant de moltes persones implicades per dur a terme el referèndum. A més, mostra la solidaritat amb les víctimes dels atacs policials d'ahir i dóna suport als municipis on van tenir més repressió com Alió, Vilabella, Renau, Cabra del Camp, Sarral, Mont-roig del Camp, Sant Carles de la Ràpita, Vila-seca i Tarragona en els diferents barris com Torreforta, Camp Clar i Sant Pere i Sant Pau, entre altres.

ERC Camp de Tarragona afirma que el poble català ha estat digne i a l’altura fent front a moltes amenaces davant d’un estat espanyol indigne. Milers de catalans van ser els guardians dels col•legis electorals i per tant, de la democràcia. Destaca que vindran dies encara més difícils, però que les mobilitzacions de les persones al carrer seran claus per aconseguir tornar a vèncer. Estem tots i totes conjurats per construir la República Catalana. Demà, per dignitat democràtica i contra la repressió, aturarem el país, com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda ahir.

Ferran Civit i Martí
President d’ERC Camp de Tarragona