Camp de Tarragona

Comín a Salou "Ens estem jugant les properes dècades i per això estem disposats a pagar el preu que sigui"

Comín, Civit, Vilalta, Reyes i Boquet han participat com a ponents a l'acte de Salou.
Gairebé un miler de persones ha omplert aquest vespre la plaça de la Pau de #Salou en l'acte que tancava la campanya del #referèndum al Camp de Tarragona. Com ha destacat el mateix conseller de Salut, Toni Comín, que encapçalava el cartell de ponents, ha estat l'acte polític més multitudinari que mai s'ha fet a Salou per part d'Esquerra Republicana de Catalunya.
Davant d'un públic molt variat i de totes les edats, el conseller Comín ha assegurat que "això que fem aquí a Catalunya és un acte d'amor a Espanya perquè ells necessiten un procés constituent com el pa que es mengen" i ha afegit que "el franquisme s'ha tret la careta i ha tornat, i el qui diu que és equidistant n'és còmplice". Segons Toni Comín, "ens estem jugant les properes dècades i per això estem disposats a pagar el preu que sigui".
Comín ha estat acompanyat per Ferran Civit, diputat al Parlament i president regional d'ERC al Camp de Tarragona, que ha afirmat que "diumenge que ve tenim un 2x1: assolir la República catalana i acabar amb el règim del 78". També han intervingut la directora general de Joventut, Marta Vilalta, que ha dit que "a partir de diumenge tenim l'oportunitat de les oportunitats a les nostres mans per a tothom: dones, grans i joves", i el diputat i fundador de Súmate, Eduardo Reyes, que ha assegurat: "Votarem aquest diumenge i ho farem amb les nostres armes que són les nostres mans netes i les paperetes".
L'acte ha estat presentat per Alexandre Boquet, regidor d'ERC a Salou, i Aina Rovira, representant territorial de les JERC. Boquet ha destacat que "farem la República amb tota aquesta gent jove que s'ha mobilitzat i defensa la democràcia".
#RajoyORepública #HolaRepública #LaLlibertatNoEsJutja#NovaRepúblicaSí #1Oct2017 #Votarem #Guanyarem