Camp de Tarragona

El diputat d'ERC, Jordi Salvador, reclama una solució a l'accés a la urbanització Torreblanca (El Vendrell) al Ministerio de Fomento

Jordi Salvador al Congrés dels Diputats

El diputat d'Esquerra Republicana per Tarragona al Congrés dels Diputats, Jordi Salvador, ha reclamat per escrit al Ministerio de Fomento, quina solució té prevista per millorar l'accés a la urbanització Torreblanca, d'El Vendrell, que està al costat del a N340, propietat de l'estat. Aquest accés actualment és dificultós per l'autobús i tampoc garanteix la seguretat dels usuaris el transport interurbà i escolar. Salvador també ha reivindicat per què no hi ha senyalització vertical ni horitzontal que garanteixi la circulació segura, als usuaris a peu, amb bicicleta o amb vehicle.

Finalment, el diputat republicà Salvador ha preguntat "si el Gobierno té previst la instal·lació de pantalles contra el soroll per reduir les molèsties als veïns de la urbanització de Torreblanca" i que ha manifestat que "per què s'ha donat per vàlid un pas inferior que no està condicionat per fer el canvi de sentit i hi ha risc de col·lisió per falta de senyalització".

Us adjuntem la pregunta registrada. Moltes gràcies per fer-ne difusió.