Camp de Tarragona

ERC Baix Camp organitza la jornada de treball per començar a preparar les Eleccions Municipals del 2019

Trobada comarcal d'ERC Baix Camp
ERC Baix Camp ha organitzat dissabte 24 de febrer una jornada de treball per començar a preparar les Eleccions Municipals del 2019. La trobada ha començat amb la salutació de Rosa Abelló, Portaveu a l'Ajuntament de les Borges del Camp, i amb senador i secretari d'Organització Regional, Josep Rufà, que ha exposat l'estat actual de la Federació Regional.
La primera sessió de formació ha anat a càrrec de Jean-Marc Segarra, militant i director d'Institut, que ha impartit una xerrada magistral sobre coaching i projecció tant personal com de grup per encarar els reptes de les eleccions municipals 2019.
Seguidament, Irene Aragonès, presidenta ERC Baix Camp, ha presentat la diagnosi de la comarca. Després, ha estat el torn de la diputada i regidora a l'Ajuntament de Reus, Noemí Llauradó i de  l'alcalde d'Almoster i Director dels SSTT d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Àngel Xifrém que han parlat sobre la situació política actual, obrint un torn de col·loqui i preguntes dels assistents.
Finalment, Mònica Palacín, secretària Nacional d'Organització, ha clos l'acte destacant que les llistes d'Esquerra són un reflexa de la societat catalna.
Posteriorment, en el dinar, s'ha dut a terme un homenatge Anna Simó, pel seu compromís amb la comarca.
Simó durant e seu discurs d'agraïment ha destacat que "quan una té l'honor de ser escollida durant tants anys pels seus companys i companyes perquè els representi, el mínim que pot fer és estar a l'alçada". La republicana ha manifestat que "en aquest partit la militància sempre té molt a dir, per això me l'estimo tant" i ha afirmat que "aquest país tindrà un govern, que és el que es mereix. El país necessita gent ferma, serena i de pedra picada als Ajuntaments."

#jornadatreballmunicipals2019
Mots clau