Camp de Tarragona

ERC Camp de Tarragona organitza "Dones i empresa" pel 8M

Les participants a l'acte "Dones i empresa"
Esquerra Camp de Tarragona ha organitzat, dilluns 12 de març, a les 19 hores al Casal de les Dones a Reus l'acte per celebrar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones. L'acte ha anat dedicat a Dones i empresa amb dones referents de diferents parts del territori.
Han participat Àgata Girbes, consultora de Reus i membre de la Cambra de Comerç de Reus; Meritxell Fàbregas, gestora fiscal i directiva de Tarragona; Olímpia Roig, pagesa de Riudecols i Heura Musté, botiguera i florista de Bràfim. L'acte ha estat moderat a càrrec de Montserrat Flores, regidora d'ERC Reus i secretària de les Dones d'ERC Camp de Tarragona.

Les quatre participants en la taula rodona de "Dones i empresa" han explicat com s'ha de fer visibles amb els diferents camps tan diversos com la pagesia, consultoria empresarial, gestió fiscal i la floristeria.
Heura Musté, florista, ha explicat que "faig feines físiques i m'he hagut de guanyar el meu lloc davant de la sorpresa de molta gent" i ha afegit que "les dones anem per feina, m'agrada decidir les coses sense perdre el temps. No cal reunir-se sempre per prendre decisions. La política és molt masculina".
Àgata Girbes, consultora i membre de la Cambra de Comerç ha destacat que "hem fet xarxa per visibilitzar les dones, fem pinya i juntes podem fer molts projectes. Aconseguim més clients i també ens ho passem bé". Per la seva banda, Meritxell Fàbregas, gestora fiscal i directiva, ha comentat que "em diuen, ni que sigui de broma, que sóc una mare desnaturalitzada perquè faig hores o viatjo, si cal per la feina. Si hagués sigut un home no passaria". Finalment, Olímpia Roig, pagesa de #Riudecols, ha afirmat que " hem hagut d'invertir en noves maquinàries per estar al dia. La feina és dura però m'agrada la meva feina".
Mots clau
: dones