Camp de Tarragona

La Tortuga Que Nunca Tuve guanya el concurs Musicamp i participarà a l'Acampada Jove 2018

La Tortuga Que Nunca Tuve guanya el concurs Musicamp, el passat dissabte 26 de maig , emmarcat en el Concert solidari per a recaptar fons per a les persones preses i exiliades polítiques, al parc Sant Jordi de Reus. Una jornada de festa però també
reivindicativa, en què es va reclamar la llibertat de tots els presos, el retorn del govern legítim a l'exili i es va dir prou a la repressió de l'Estat, que arriba a tots els esglaons de la nostra societat.

Així, el Jovent Republicà recupera el concurs musical de grups novells de referència al Camp de Tarragona. Amb la participació de La Canya del Metall, Impaktats i La Tortuga Que Nunca Tuve, el certamen va constar d'una actuació d'entre 20 i 30 minuts de cadascú dels concursants. El guanyador es va seleccionar per votació popular al mateix lloc, restant oberta fins les 22h. El recompte va donar al grup La Tortuga Que Nunca Tuve el primer lloc.

La Tortuga Que Nunca Tuve és un grup format per components del Camp de Tarragona, amb un estil amb base de mestissatge entre el rap, el folk i la música electrònica. El grup va néixer a finals del 2015 i està integrat per 6 persones. Javier Galán (raper), Cristian Borys (raper i pd), Belén Serrano (cantant), Adrià Roc (trombó) Sònia Gil, (flauta travessera) i Oriol Bargalló (guitarra i cantant). Les lletres de La Tortuga Que Nunca Tuve són reivindicatives i parlen sobre l'actualitat. Tot i la crítica social, la seva música busca ser festiva.

El premi del Musicamp és accedir a la final del Música Jove que s'emmarca en l'Acampada Jove 2018, el festival político-musical que organitzen les Joventuts d'Esquerra Republicana a Montblanc els pròxims dies 19, 20 i 21 de juliol.
Allà competirà amb els altres guanyadors d'arreu dels Països Catalans i el
vencedor d'aquesta final estarà al cartell de l'edició següent.

Mots clau
: Acampada musicamp Reus