Camp de Tarragona

Cinc-centes persones participen al partit de tornada de “Gols per l'Oriol" organitzat per ERC Baix Camp i la campanya FreeJunqueras

Part dels participants al partit Gols per l'Oriol Junqueras
El passat dissabte, 6 d’octubre al matí, al Camp de futbol de Cambrils, es va dur a terme  la jornada esportiva i reivindicativa de Gols per l'Oriol Junqueras entre veïns del Baix Camp i de Sant Vicenç dels Horts.  Aquest va ser el partit de tornada que es va fer el passat diumenge 20 de maig a Sant Vicenç dels Horts. Aquesta iniciativa s’inclou dins de la campanya FreeJunqueras. Aquest partit hi van participar càrrecs electes com la consellera Teresa Jordà, Gabriel Rufián, Joan Josep Nuet, Òscar Peris i altres càrrecs del territori com l’alcaldessa Camí Mendoza, Noemí Llauradó, Josep Rufà, Irene Aragonès  i altres representants de les seccions locals de Castellvell del Camp, La Selva del Camp, Mont-roig del Camp, Riudoms, Cambrils, Les Borges del Camp, Riudecols, Vinyols, Riudecanyes i Reus.
Jordi Fortuny, president de l'ERC Castellvell del Camp i coorganitzador de la iniciativa, va valorar positivament la jornada festiva i reivindicativa: "Cal que siguem molts en actes com aquests dedicats als presos i exiliats polítics per mostrar el nostre suport a la injustícia que estan vivint els nostres representants polítics i no normalitzar la situació”  i va complementar que “agraïm la participació de tots els càrrecs i amics de Sant Vicenç dels Horts". A l'acabar, hi va haver vermut popular i fideuà de germanor. Tot el que es va recaptar serà per la Caixa de resistència de l’Associació Catalana pels Drets Civils.