Camp de Tarragona

ERC Tarragonès organitza la Segona Jornada Municipalista a Salou

Robert Casadevall ha dut a terme la conferència inicial

El dissabte, 10 de novembre, s'ha dut a terme la Segona Trobada Municipalista a Salou, organitzada per la comcarcal d'ERC Tarragonès. El president de l'executiva local i comarcal, Ramon Gutiérrez i Jordi Gené, han donat la benvinguda a tots els participants i han posat èmfasi que "aquesta jornada té un punt de vista metropolità, que cal treballar aspectes comuns, compartir i fer créixer projectes col.lectius i establir sinergies". El president local, Jordi Gené, ha manifestat que "posem esforços per impular un projecte col·lectiu que defensem a totes les poblacions de la comarca per obtenir els millors resultats a les Municipals 2019". Seguidament, Robert Casadevall ha desenvolupat la conferència inicial: Àrea metropolitana: aclarint conceptes.

Després de la pausa, s'ha desenvolupat un espai de taules simultànies sobre Urbanisme metropolità, a càrrec de Robert Casadevall; Mobilitat metropolitana, amb Jordi Anglès i Jové i Aigua i residus metropolitans, amb Rafel Colom i Alastruey.
La cloenda ha anat a càrrec de la secretària general des de Ginebra, Marta Rovira que  ha dirigit unes paraules als assistents a la jornada metropolitana on ha transmès la força, el coratge i el lideratge que ens esperonen per seguir treballant.

Mots clau
: Salou Tarragonès