Camp de Tarragona

Qui som

Benvingudes i benvinguts al web d’Esquerra al Camp

Aquest espai vol ser un punt de trobada amb tota la ciutadania del territori, conjuntament amb les xarxes socials, les nostres seus locals i, sobretot, amb la nostra gent que defensa el nostre projecte des de totes les institucions. I el nostre projecte és fer una República Catalana lliure feta de persones lliures, un nou país amb compromisos clars de justícia social, igualtat, sostenibilitat, progrés i, no cal dir-ho, ètica.

Esquerra vol ser l’instrument de la ciutadania per a fer possible aquesta oportunitat que se’ns presenta per primera vegada en molt de temps. Volem una República perquè hi tenim tot el dret, però sobretot perquè volem fer-ho millor i de manera més justa del que hem viscut els darrers 300 anys. Guanyem-nos aquesta oportunitat de present per a guanyar un futur per a tothom.

Esquerra està per la República, però sobretot per la seva gent. Des del Camp, Esquerra es posa al vostre servei.

Ferran Civit
President regional