Canet de Mar

El nou Ajuntament de Canet de Mar ha abandonat els carrers i tots en patim les conseqüències.

CANET, BRUT I ABANDONAT

A què es dedica l’alcalde i el seu equip de govern? Quines són les seves prioritats?

Ara ja sabem quines NO són les seves prioritats: Canet té una imatge de brutícia i d’abandonament mai vistes fins ara. I no en culpem la crisi! Perquè per allò que volen sí que hi ha diners i atenció (o n’hi haurà), però per dirigir i supervisar el més bàsic, no hi esmercen ni un minut! Us sona la música? En sabeu la lletra?

Observeu l’estat dels carrers o dels solars municipals. Les fotos mostren com l’herbam envaeix l’espai públic. Si aquest solar fos d’un privat li haurien obert expedient de disciplina urbanística i l’haurien multat!

Canet és la selva!

Per veure les imatges aneu al següent enllaç fotos

Ronda Doctor Anglès. Solar de propietat municipal envaeix el carrer. Si fos privat hagués estat multat.

Les males herbes creixen a l’entorn de l’arbrat i envaeixen l’espai públic. Són un focus de brutícia.

A la Riera Gavarra, es pot observar la manca de manteniment de les flors, que toquen en terra i envaeixen la calçada. Al seu voltant s’acumula la brutícia.

Exemple màxim de deixadesa. Els embornals ja no poden fer la seva funció de desguàs. Ara són jardineres!

Un il·lustratiu exemple de les millores experimentades en el sistema de neteja de Canet. Pàrquing de la Carbonella.

Convidem a la gent per tal que ens aportin més imatges d'aquest abandonament a canetmar@esquerra.org