Canet de Mar

ERC de Canet de Mar convoca a tots els canetencs a defensar la immersió lingüística el proper dilluns 12 de setembre a les 7 de la tarda davant de l’ajuntament.

Des d’ERC som conscients que en els darrers anys s’han anat repetint les agressions a la nostra capacitat de decidir amb imposicions com les tres hores de castellà o la retallada que va patir l’Estatut que havia votat el poble de Catalunya.
Ara, novament i amparant-se amb una sentència sobre demandes individuals, ens volen canviar el model educatiu d’immersió lingüístic que ha estat alabat i reconegut internacionalment.

Amb l’excusa d’aplicar el bilingüisme, un bilingüisme que tots els catalans ja el practiquem, volen dividir la societat per raó de llengua discriminant a una part de la població que no tindria la possibilitat de dominar el català.

Creiem que els catalans hem demostrat abastament el nostre coneixement de les dues llengües i que ha de ser la Generalitat, que té transferides totes les competències educatives, qui ha de marcar el currículum de l’escola catalana. Ningú ha demostrat que hi hagi un sistema millor per la cohesió social i que sigui aglutinador de tota la ciutadania com ho ha estat durant els darrers 30 anys la immersió lingüística.

És per això que convoquem a tots els canetencs a defensar la nostra llengua i el nostre país.

Ens veiem dilluns 12 a les 7 de la tarda davant l’ajuntament.