Canet de Mar

La proposta s'ha presentat avui per registre a l'Ajuntament de Canet per ser votada en el Ple de 29 de setembre de 2011

Ajuntament de Canet de Mar
ERC Canet ha entrat avui una proposta al registre municipal per constituir una associació d’ens locals amb l’objecte de defensar l’assoliment dels drets nacionals que corresponen a Catalunya i promoure l’exercici del dret a decidir. I expressar la voluntat de l’Ajuntament de Vic de concórrer a l’assemblea que elabori els estatuts que han de regir el funcionament de l’associació.

ERC Canet també va entrar, el 6 de setembre d'enguany, una moció en defensa de la immersió lingüística al registre municipal que recull, entre els principals acords, rebutjar la sentència del TSJC, donar suport al sistema d’immersió lingüística dels centres educatius, donar suport als membres de la comunitat educativa que han mostrat la seva voluntat de no acatar la sentència i emplaçar la resta a seguir aquest camí, i adherir-se i donar suport a la iniciativa somescola.cat