Canet de Mar

Coia: "Tenim la Comissaria tancada"

• Coia Tenas, regidora del Grup Municipal d'ERC Canet de Mar
Tenim la Comissaria tancada

Els servis de la guàrdia urbana de Canet, últimament amb molta freqüència, estan composats només per 2 agents, per la qual cosa, si surt un servei fora de comissaria poden triar entre dues opcions: o bé han de tancar i anar plegats, o bé ha de sortir un agent sol, amb el risc que això comporta per a la seva integritat.

No només no s’ha solucionat el problema de desmotivació, existent ja en l’anterior govern, sinó que aquest ha empitjorat mentre s’ignoren les demandes, moltes vegades per escrit, referents a l’organització i les condicions de feina, que fan els agents a l’equip de govern.

No pot ser seguir així, es inhumà envers uns treballadors i les seves condicions de treball i repercuteix directament en el servei que rep el ciutadà, en aquest cas en un tema tant delicat com és la seva seguretat.

Necessitem que els politics marquin els objectius i els facin complir, però per a això fa falta saber quins són els problemes, les solucions, com aplicar-ho i valentia per portar-ho a terme. En aquests moments no crec que l’equip de govern tingui clar, per començar, quins són els problemes (no hi ha pitjor cec que el qui no vol veure-hi), encara que se’ls hi digui a crits.