Canet de Mar

Blanca Arbell, cap de llista per les municipals de 2011

Blanca
presentació pública
Divendres 9 juliol, l'Assemblea d'Esquerra Canet va escollir per unanimitat a la Blanca Arbell i Brugarola cap de llista d'ERC per les eleccions municipals de 2011. Nascuda a Canet de Mar l'any 1965, mare de dos fills universitaris. Ha cursat estudis d’Educadora Social, Psicologia, Filologia Germànica i Alta Cuina. És empresària en el món del lleure i ha creat el servei de l'Oficina d’Habitatge i Accessibilitat de l’Ajuntament de Canet de Mar, estant al capdavant de la seva direcció. Milita a Esquerra des de fa 4 anys i es presidenta de la secció local del seu municipi. A nivell social, participa activament amb diferents associacions i entitats del poble, com la Plataforma per la Llengua, Ndennden Ngol·len, Montoyas, Associació de Dones Sàlvia, Canetdecideix i Ateneu Independentista Canetenc. Entén la política com una vocació, i la millor eina per continuar la feina dels avis i àvies que varen lluitar per un país lliure.

Acte seguit es va fer la presentació pública davant d'una setantena de persones que hi varen assistir per donar-li suport.

Discurs de la Blanca Arbell:

Bon vespre a tothom!

Moltes gràcies per ser aquí, estic molt contenta de veure-us a tots.

Més o menys ens coneixem tots, però per si de cas, em dic Blanca, i la gent d’ Esquerra de Canet, m’acaben d’escollir com a cap de llista per les properes municipals.

He acceptat amb molt de gust aquest repte. Per mi és com una obligació, la meva familia m’ha educat amb uns principis i uns ideals, i aquesta em sembla una manera com una altra de contribuir a fer una societat millor.
Estem en uns moments difícils i desprestigiats per la política, però es la única arma que té el poble per poder-lo millorar.

Tot va començar fa uns 4 anys, gent d’Esquerra em va demanar que els ajudés amb el seu projecte, i em va semblar bé. Mica en mica, els he anat coneixent i he descobert que són fantàstics. Compartim ideals i manera de veure les coses, vaja, que ens entenem força bé.

Són la millor aposta pel nostre poble, tenen seny, visió de futur, i a sobre saben gestionar. Actualment estem patint una política mediocre, gris i curta de mires. Canet ja no es el poble de fa 15 anys, hem crescut, ens agradi o no. Necessitem una gestió ferma amb un clar full de ruta. No volem que es perdi la gran tasca que han fet tant l’Oscar com en Rafa.

Som el relleu, i estem preparats... bé, uns més que altres, però aquesta és la nostra riquesa. On no hi arribi jo, hi arribarà l’Ivan, i on ell no arribi, l’Oscar, o sinó en Narcis, o en Rafa o en Lluís, o la Immelda, o en Gaspi, o la Mercè, o la Badi, o en Pitu...i tots els que creiem amb la feina que fem.
En fi, no sabem treballar d’altra manera, ens necessitem i estem a gust. Quan les coses es fan amb el cor i amb rigor no poden sortir malament.

Treballem per un projecte de poble que hi creiem, que ens agrada i ens entusiasme. Ho tenim tot, només ens falteu vosaltres.

Entre tots aconseguirem el poble que segur que ens mereixem!

Moltes gràcies!