Canet de Mar

Blanca: 'Vam preferir abandonar el govern abans que continuar amb persones que interposen el seu sou al benestar de Canet’

La candidatura d’Esquerra a Canet, encapçalada per la nostra cap de llista Blanca Arbell, vol desmentir els rumors que apunten que tant ella com el també candidat d’Esquerra, Ivan Aranda, fossin designats càrrecs de confiança en l’últim mandat amb l’objectiu de lucrar-se.

Esquerra vol fer saber que tots dos candidats tenen la sort de tenir la seva subsistència assegurada per vies totalment externes i alienes a les arques municipals, i que ‘la dedicació que ambdós van destinar durant prop de tres anys a l’Ajuntament de Canet va garantir uns ingressos externs en forma de subvencions obtingudes a través d’organismes supramunicipals que, no només van cobrir els sous que tot l’equip de govern havia pactat per a ells, sinó que també va propiciar beneficis dineraris per al municipi’.

Esquerra a Canet vol posar de manifest que tant PSC com Unió van expulsar els membres d’Esquerra del govern perquè els republicans volien rebaixar un 10% el sou de tots els polítics. En aquest sentit, Blanca Arbell manifesta que ‘Esquerra va preferir abandonar el govern abans que continuar amb persones que interposen el seu sou al benestar de Canet’.

Des d’Esquerra Canet ‘lamentem que alguns dels candidats i candidates de les llistes d’altres partits es presentin a les eleccions com a única via per a la seva subsistència’, fet que deixa en segon pla la voluntat de defensar els interessos de tota la ciutadania.