Canet de Mar

Les prioritats en educació en la República que farem

educacio targeto canet

ERC es troba immersa en la campanya participativa La República que Farem i entre els actes programats hi ha les taules sectorials per debatre i aportar idees sobre diferents sectors. L'educació, un dels puntals de les polítiques d'ERC i que ha de tenir la importància que es mereix en la construcció d'un nou país, serà la protagonista de l'acte programat a Canet de Mar dimecres 15 de febrer a les 19 h a l'Escola de Teixits.

Anna Simó (@AnnaSimo), secretària primera del Parlament i exconsellera de Benestar i Família, Lluís Llovet, regidor d'Educació a Canet i director de l'Escola Pública Sant Martí, i Carles Martínez (@carlesmartinezq) president de la sectorial d'Educació d'ERC, exposaran les línies de treball i escoltaran les aportacions dels assistents. L'acte estarà conduït per Òscar Figuerola, president de l’AMPA de la Secció d’Institut Sunsi Móra i coordinador de formació a l’Escola de Teixits.

Des del web larepublicaquefarem.cat podeu accedir a tots els continguts de la campanya, així com fer les vostres aportacions. Us convidem a passejar-vos per les propostes en educació i deixar-nos els vostres comentaris. Podeu accedir a l'espai referent a l'educació des d'aquest enllaç.