Canet de Mar

Esquerra aconsegueix el millor resultat de la seva història a Canet

Esquerra Republicana a Canet de Mar ha aconseguit en les eleccions municipals del 22 de maig els seus millors resultats des que es va fundar la secció local. La llista republicana ha obtingut el suport de 986 electors, que representen el 19,65% del total de vots emesos.

Aquests resultats fan que Esquerra esdevingui la segona força a Canet de Mar, a només 13 vots de la principal, i n’iguala la representació amb 4 regidors. D’aquesta manera, Esquerra aconsegueix doblar la seva presència a l’Ajuntament de Canet, passant de dos a quatre edils.

Des de la secció local, la cap de llista Blanca Arbell ha agraït en nom propi i de la resta de membres de la llista d’Esquerra la confiança que els ha dipositat bona part de la ciutadania i es mostra satisfeta de que el missatge hagi calat entre la població. Per Arbell, “els canetencs i canetenques han entès que, malgrat les dificultats econòmiques de l’Ajuntament, ara és hora de treballar dur, amb compromís i en equip per tirar el poble endavant”.

De la mateixa manera, Arbell ha agraït l’esforç de totes les persones que han treballat tant des de dins com des de fora de la candidatura per difondre el projecte municipal d’Esquerra. El proper pas que farà Esquerra serà reunir-se amb els membres de la llista, militants i col·laboradors per valorar els resultats globals i plantejar possibles escenaris de futur.