Canet de Mar

Blanca Arbell Brugarola, candidata a l'alcaldia de Canet de Mar a les properes eleccions locals del 2019

Blanca candidata Canet 2019
L'Assemblea Local de Canet de Mar, reunida ahir dia 3 de setembre, ha ratificat per unanimitat la proposta de l'Executiva Local de la candidatura a les eleccions locals del 2019, i per tant, Blanca Arbell Brugarola és oficialment la candidata d'ERC a l'alcaldia de Canet de Mar a les properes eleccions locals del 2019, i ho és perquè és la millor candidata que podem tenir.

En una primera part de la reunió, davant l'assemblea, i en una segona part, davant els amics que ens van acompanyar, la Blanca ens va explica que renova la seva candidatura perquè durant aquests quatre anys ella i tot l'equip de govern han treballat molt pel poble, però que ha estat un treball de formigueta i molt de cara endins, burocràcia i papers, i que en aquesta segona legislatura es veurà el fruit d'aquest treball.

Però no en té prou amb acabar els projectes en marxa, sinó que en hi ha molts d'altres que l'equip de govern té en ment i es volen tirar endavant.

També ens va explicar que cal tenir en compte que fins que els projectes no s'acaben no es poden deixar lligats del tot, i depenent de la sensibilitat o les prioritats dels que entren a govern, temes de gran importància com el projecte de l'Odèon poden quedar paralitzats in eternum, com ja va passar a la legislatura anterior.