Canet de Mar

Les trobades seran itinerants en diferents llocs de Canet

1a trobada oberta Canet
Els quatre regidors d'Esquerra expliquen en un acte obert el darrer ple municipal i el seu full de ruta. A la Masoveria de Canet es van reunir dissabte al matí simpatitzants i canetencs que van voler escoltar quins passos faran a partir d'ara els regidors d'Esquerra per promocionar la participació dels ciutadans a la vida poliítica. Els regidors van explicar , en primer lloc, que es basaran en l'opinió que els hi facin arribar els canetencs per defensar els seus plantejaments. Demanen que la ciutadania no abandoni l'interès per la política i que ells vehicularan les seves propostes des de l'oposició. Alhora pensen presentar propostes als Plens per revitalitzar la vida econòmica del poble i per defensar tot allò que els demanin entitats del poble i ciutadans. Finalment es va fer una àmplia exposició del darrer Ple Municipal fent èmfasi en les propostes que es van presentar per part del partit i dels sous i el cost que representa per Canet el nou govern.