Canet de Mar

Presentació de Blanca Arbell com a cap de llista d'ERC Canet a les municipals del 26 de maig

Esquerra Republicana de Canet de Mar presenta Blanca Arbell com a cap de llista de la formació per a les pròximes eleccions municipals

La candidata i actual alcaldessa de Canet de Mar, Blanca Arbell va ser presentada el passat 1 de febrer a l'aula Magna del CRTT- Escola de Teixits. A l'acte, hi va assistir la portaveu d'Esquerra Republicana i diputada al Parlament de Catalunya, Marta Vilalta

Durant l'acte de presentació, Arbell va fer balanç dels quatre anys que ha estat al capdavant del Govern municipal. Destacant la feina feta en terreny cultural: "Hem lluitat per tenir un teixit cultural que abans no teniem". L'acte, també va servir per explicar quins seran els eixos fonamentals del projecte que encapçalarà cara els comissis del 26 de maig i per descobrir quin serà el lema de campanya: Volem fer molt més, per un poble que avança.

Un dels temes que es van tractar a l'acte de presentació va ser la decisió d'Arbell d'acollir més d'una cinquantena de menors estrangers no acompanyats al poble. Sobre aquest fet, la cap de llista va assegurar que va abans de prendre la decisió final, va posar el seu càrrec a disposició del partit i que aquest es va mostrar clarament a favor de l'acollida. Sobre aquest tema, la portaveu d'ERC, Marta Vilalta va voler mostrar el seu suport a la decisió i va afirmar que "és propi de partits radicals" voler generar un clima d'inseguretat amb partir d'aquest tema.

Una de les iniciatives que va posar en marxa el partit, va ser la d'habilitar un punt de recollida de propostes per poder construir "entre tots" el programa electoral del partit. Aquest punt es troba el local de campanya del partit al C/ Castanyer,2. També es podran donar idees a través de les carpes informatives que el partit farà per tot el poble durant els mesos previs a les eleccions, sota el lema: Digue'ns la teva, és el que més ens importa.

Pots veure aquí l'acte de presentació complet.