Canet de Mar

MUNICIPALS 2019: Una llista per avançar

La nostra manera de fer es basa a construir un poble sobre unes bases sòlides. Durant els últims quatre anys al capdavant de l'Ajuntament de Canet de Mar hem aconseguit reduir el deute i organitzar tècnicament el consistori. Sobre aquestes dos fonaments, podrem fer realitat, durant els pròxims quatre anys, els projectes que hem començat en aquesta legislatura que ja s'acaba.

Per poder avançar, és essencial tenir un equip tècnic municipal organitzat i motivat per tal de poder avançar a tota màquina. Per poder-ho fer, des d' ERC Canet s'ha volgut crear una llista electoral transversal, especialitzada i cremallera.

TRANSVERSAL

Per aquestes eleccions, la secció municipal ha optat per integrar un gran nombre d'independents a les seves files obrint la candidatura a gent de diverses procedències ideològiques dins de l'esquerra independentista. Aquesta obertura  de la llista a perfils independents fa que aquesta sigui un reflex de què és Catalunya.

ESPECIALITZADA

Per poder avançar és molt important tenir en compte l'experiència i l'especialització. Per aquest motiu, ERC Canet aposta per una candidatura que integra membres amb una àmplia trajectòria  municipalista que dota d'experiència l'aposta republicana a Canet. Aquesta experiència està combinada amb persones amb alts coneixements dins d'àmbits concrets de l'escenari català aportant professionalitat i tecnificació a la llista.

CREMALLERA

Complint amb el pla d’igualtat aprovat pel Consell Nacional el juny de 2017, ERC Canet presenta per a les eleccions del 26 de maig una llista en format cremallera. Aquesta forma d'organitzar els candidats té com a objectiu feminitzar els espais de representació del partit.

La llista que presenta ERC Canet a les municipals és la següent: