Canet de Mar

ERC Canet és sinònim de transparència i participació

Municipals
Transparència i participació
Els propers quatre anys consolidarem un Ajuntament que és exemple de transparència i bones pràctiques:

1. Consolidarem el sistema de contractació d’obres i proveïdors que hem implementat: informació, publicitat i recepció de les propostes amb sobres tancats per garantir l’equitat i la igualtat. Amb Esquerra al govern no hi ha favoritismes ni amiguisme.

2. Mantindrem la borsa de treball municipal que dona les mateixes oportunitats de treballar a tothom. Aquesta legislatura hem vist com s’ha contractat persones de la borsa de treball que s’han presentat a un procés selectiu net i transparent. Fins i tot algun candidat a l’alcaldia que critica la nostra opacitat ha pogut trobar feina temporal a l’Ajuntament gràcies a aquest sistema!

PARTICIPACIÓ

Sempre hem sentit a parlar de participació. Però ha estat amb Esquerra que s’ha impulsat la participació a Canet. Els consell municipals han funcionat quan Esquerra ha dirigit la regidoria. La participació és molt més.

L’àrea de festes i de joventut són un molt bon exemple de participació en la gestió conjunta dels recursos públics per organitzar activitats i projectes. Per això, la participació serà sempre present en la nostra manera de governar: Reforçarem la participació doblant el pressupost de subvencions a entitats. Volem consolidar els pressupostos participatius i dedicar-hi més diners. Volem impulsar una comissió de voluntariat.

Perquè apostem per les entitats?

Exigim a les entitats un compromís social i cívic que han demostrat sobradament. L’esforç de les persones que dediquen un munt d’hores al seu funcionament mereixen que des de l’Ajuntament facilitem tant com puguem aquesta feina. Un cop ens hem adaptat a la nova normativa, que ha generat retards, si obtenim la majoria suficient, doblarem el pressupost de subvencions destinat a les entitats.