Canet de Mar

1.555 gràcies! ERC Canet guanya les municipals 2019

Esquerra Republicana de Canet de Mar ha guanyat les eleccions municipals a Canet amb el suport de 1.555 canetencs.  Amb aquests vots, ERC s'imposa amb el 21.94% dels vots i porta als republicans a ser la primera força política a l'Ajuntament, amb un total de cinc regidors.

La segona força política, Canetencs independents va obtenir 1.384 vots, que això suposa 19,52% del total de suports i obtenen 4 regidors. Com a tercera força de l'Ajuntament hi trobem el PSC que obté 3 regidors amb 867 (12,23%) vots obtinguts. Cinc forces polítiques (Som Canet, Junts per Canet, Primàries, la CUP i Canet i Tu) obtenen un sol regidor. També cal destacar que el republicanisme d'esquerres s'imposa a Canet, deixant la dreta unionista (PP, C's i UDEC) fora de l'Ajuntament.

Blanca Arbell: "Orgullosos d'haver deixat la dreta espanyola fora. Canet és un poble catalanista. Per tant, estem molt contents"

Per als republicans, aquests resultats obtinguts, després d'estar quatre anys al capdavant del govern del consistori, demostren que Canet és un poble democràtic, d'esquerres, republicà, que està a favor de l'acollida i que vol avançar

Un cop coneguts els resultats, ERC Canet manté els cinc regidors que tenia la passada legislatura, els quals, segons la llista presentada per aquest 26M, seran: Blanca Arbell, Lluís Llovet, Rosabel Madrid, Pep Tenas i Assumpta Revoltós

Des d'ERC Canet volem donar les gràcies als 1.555 canetencs que ens van fer confiança donant suport a un projecte municipal realista, especialitzat i il·lusionant. També volem donar les gràcies a les més de 7.151 persones que van participar durant la jornada de votacions d'ahir a Canet. Gràcies a totes per fer que Canet avanci!