Canet de Mar

ERC Canet de Mar, Canetencs Independents i Som Canet tanquen un acord de govern per als pròxims quatre anys

La continuïtat dels tres socis de govern al capdavant de l’Ajuntament de Canet de Mar permetrà completar els grans projectes iniciats, impulsar grans millores i mantenir un model de gestió de qualitat.

Esquerra Republicana, el partit guanyador de les eleccions municipals del passat 26 de maig a Canet de Mar, ha rubricat amb Canetencs Independents i Som Canet el pacte per governar plegats els pròxims quatre anys a la localitat.

Les tres formacions certifiquen, així, la voluntat de donar continuïtat al model de gestió encetat ara fa quatre anys i poder completar aquells projectes que han quedat pendents d’executar, així com tots aquells de nous que veuran la llum durant aquest mandat.

Esquerra Republicana aposta, doncs, per seguir governant a l’Ajuntament de Canet de Mar acompanyada d’aquests dos socis de govern amb els quals s’aconsegueix una majoria àmplia que dóna l’estabilitat necessària per poder tirar endavant el poble amb les millors garanties per a la seva millora i desenvolupament.

El pròxim 15 de juny tindrà lloc la constitució del nou ajuntament i, poc temps després, se celebrarà el primer plenari del mandat, que servirà per determinar la delegació de competències entre els diferents regidors i regidores del nou govern municipal.

Tanmateix, els tres socis de govern es comprometen a elaborar un Pla de Mandat que marqui el full de ruta de Canet per als pròxims quatre anys.