ERC Canovelles

Recuperar la millor part de la política

Ferran Many ( Candidat a la Alcadia de Canovelles)
Durant tot aquest temps hem recuperat la millor part de la política: el parlar amb la gent, debatre, discutir, ESCOLTAR (que a alguns els costa molt), percebre quines són les principals preocupacions que tenen els nostres veïns i veïnes; lluny de la política artificial, lluny de discursos tronats i buits, allunyats de la realitat. Recuperar la política, en el seu veritable sentit, creiem que és una de les principals reivindicacions que també tenim com a societat. Quan la política connecta amb els neguits, les il•lusions i les aspiracions de la gent, és quan pren la seva veritable dimensió una dimensió de servei a la ciutadania.
Com ens va dir una Canovellina: la gent no s’ha allunyat de la política, és la política que s’ha allunyat de la gent. Deixeu-me recordar el que nosaltres volem per Canovelles, Perquè us asseguro que és més que una proposta per sortir-ne d’aquestes eleccions, no és una proposta conjuntural. És un compromís que assumim més enllà d’aquestes eleccions municipals. És la proposta que fem per al nostre poble. És el que volem construir amb totes i amb tots vosaltres.