ERC Canovelles

Cohesió Municipal

Ferran Many ( Candidat a la Alcadia de Canovelles)

Quan parlem de cohesió no parlem d’altra cosa de que el municipi és l’espai bàsic i més proper al ciutadà des d’on cal garantir que l’estat del benestar no sigui simplement una declaració d’intencions (estem farts d’això) tothom que ho necessiti de veritat, ha de tenir-hi accés.

La necessitat de lluitar contra la pobresa i les desigualtats al municipi com a garantia de l’exercici efectiu dels drets i les llibertats més bàsiques de les persones. La cultura com a eina motor d’un poble lliure i compromès amb la societat. La salut, l’acció social o l’esport com a garantia de qualitat de vida i benestar. La qualitat i el prestigi de l’escola pública com a eina per a la igualtat d’oportunitats.

La Canovelles ben cohesionada també ha de ser un poble immers en un canvi de model de govern transparent i participatiu. La implementació d’un Govern Obert esdevindrà per nosaltres una prioritat i un element cabdal per a la implicació eficaç i eficient de la gent de Canovelles envers l’ajuntament, que es això de sortir del cau cada 4 anys només per demanar el vot, nosaltres pensem que s’ha de tornar el poder de decisió al poble, l’ajuntament a de servir al poble i no a l’inrevés.