Canyelles

Totes les notícies

Clam a la LLibertat

Els carrers de Barcelona han sigut un clam per la Llibertad i ERC Canyelles ens hem sumat per dir que no ens rendirem fins que no tinguem a tots els presos i exiliats a casa. Una vegada més hem demostrat que som gent  Pacífica,Democràtica i només demanem LLibertat. US VOLEM A CASA!

ERC Canyelles a l' Assemblea Territorial del Penedès

Ahir dimarts 3 d' abril alguns membres de l' Executiva Local d' ERC Canyelles van assistir a l'Assemblea Territorial del Penedès al Centre Cívic Sant Joan a Vilanova i la Geltrú amb la presència de la Marta vilalta @martavilaltat Portaveu d' ERC  i la Rut Ribas @RutRibas Diputada al Parlament. Van explicar els canvis soferts al partit pels últims esdeveniments,així com una carta enviada per l'Oriol Junqueras Tres datas properes  que van nomenar van ser 14 d' Abril  Festa de la repùblica,Clam al parc de la Ciutadella,21 d' Abril ,Benvinguda als nous militants a la Seu d' ERC a Barcelona i 23 d' Abril, Sant Jordi i campanya Free Junqueras per la recaptació de la Caixa de Resistència. Per últim van fer una ronda de preguntes i dubtes dels assistents les quals van ser molt semblants,reclamant no ser tan benèvols a l' hora de defensar-se de les critiques de la premsa i atacs continus dels quals ens veiem sotmesos. També es va esmentar la poca participació que té la militància a l' hora de pendre decisions,una queixa que també va ser unànime de tots els participants.   El nostre Secretari de la Dona i Diversitat J.R. Franco també va fer diverses aportacions de les quals va destacar la denúncia cap al nostre ajuntament liderat pel Pdecat en el qual no tenim cap mostra visible al exterior  reivindicant la situació del presos polítics,que per cert la nostre regidora Montse Martinez ja va presentar una moció a l' últim ple ordinari del 27 de març. I per últim recordar que el proper 9 de juny del 2019 s'ha de veure reflectida la nostre feina en tots els ajuntaments dels nostres municipis.

La Llibertat no es jutja

No ens rendirem.No ens fan por.Ho han intentat sempre i no han pogut mai. Oriol Junqueras Avui divendres 23 de març hem tornat a sortir als carrers,desde ERC Canyelles hem donat suport a tots els nostres presos polítics que han sigut privats de la seva llibertat injustament. Desde Canyelles tota la nostre força i empenta per continuar en aquest camí.

Grup ERC Canyelles

ERC Canyelles a la Trobada municipalista 2018

Aquest cap de setmana  16 i 17 de març, Lloret ha sigut la seu d´una nova edició de la Trobada Municipalista organitzada per Esquerra Repúblicana,en la qual han participat gairebé cinc-centes persones. Han sigut unes ponències molt diverses i instructives comptant amb presències destacades com el President del Parlament Roger Torrent, Marta Rovira i diferents Regidors/es, Secretaris/es, Alcaldes/as. Destacant las paurales de Marta Rovira en les quals va fer referència al nostre President Oriol Junqueres,que desde Estremera ens transmitia força per continuar en aquest camí, que era el primer cop i esperant que fos l' últim que no podia estar present en aquestes Trobades Municipals.  També destacar el Premi Memorial Jaume Aiguader  a l´excaldessa de Santpedor Laura Vilagrà, un premi otorgat per la seva trajectòria municipalista.

Café-col·loqui

8-M Casal 1 d´Oct per la igualtat de la Dona

Desde ERC Canyelles hem donat suport a l'aturada feminista i hem commemorat el dia de la dona treballadora amb un café-col·loqui. Hem comptat amb la presència del nostre cap de secretaria de la dona i diversitat Joan Ramón, el nostre president Carles i el company veterà Joan Matamala. També agrair a Àngels,Fina, Margarida,Montse,Neus,Remei,Ro,Vanessa...i tantas altres dones que ens feu costat i són las protagonistes fonamentals.

Inauguració Seu ERC Canyelles (Casal 1 d'Octubre).

Inauguració Seu ERC Canyelles "Casal 1 d'Octubre"

El 4 de març, de 2018, s'inaugura la seu d'ERC Canyelles (@esquerra.rcanyelles) vam ser honrats amb la presència de l'ex diputada Anna Simó. Tot l'equip agraïm les vivències i experiències compartides per continuar en el camí a seguir treballant amb una cohesió d'equip amb una seu constituïda.