Canyelles

Totes les notícies

WIFI4EU

Proposta de WiFI4EU a Canyelles

En el ple ordinari,que va tenir lloc ahir dimarts 29 de maig,ERC-AM, va presentar una proposta per què ens sumem al projecte WIFI4EU. Aquest projecte vol que tothom pugui conectar-se en espais públics municipals de qualsevol lloc d' Europa, la comissió europea vol promoure un accés de qualitat a internet a través d'una xarxa WIFI d' alta velocitat als ciutadans i transeúnts en espais públics com a parcs, places, edificis oficials, biblioteques,centres de salut i museus de tota Europa a través de WIFI4EU, desde els ajuntaments i mancomunitats. Des d' ERC-AM,creiem que existeix un desequilibri tecnològic territorial a Canyelles, aquesta proposta vol garentir una conectivitat inalàmbrica local amb caràcter gratüit i sense condicions discriminatories, confiem que la majoria absoluta de l' equip de govern del PDcat, valori la nostre proposta.

Aprovades les concessions d'ajudes econòmiques per la Diputació de Barcelona

Desde el grup municipal ERC-AM de Canyelles us informem que amb data d' avui 10 de Maig la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona han aprovat la concessió dels ajuts econòmics del programa complementari de modernització de polígons industrials,i la convocatòria de subvencions per a la instal·lació de calderas de biomassa. Primer punt: Concessió d'ajuts econòmics del programa complementari de modernització de polígons industrials Es dóna a conèixer la concessió d'ajuts per a projectes específics del programa complementari de modernització de polígons industrials.Aquest programa té com objectiu millorar la qualitat dels polígons de la demarcació de Barcelona a través d' inversions adreçades a incrementar la competitivitat de les empreses que hi estan implantades i,en aquest sentit,afavorir el creixement empresarial, atraure noves oportunitats de negoci i generar ocupació de qualitat. Segon Punt: Convocatoria de subvencions per a la instal·lació de calderas de biomassa: Aprovada la convocatòria per a la concessió d'ajuts econòmics per a la instal·lació de calderes i/o xarxes de calor municipals alimentades amb estella forestal, llenya o pèl·lets,per als exercicis 2018 i 2019. Aquestes subvencions hauran de fomentar projectes d'interès públic o social que tinguin per finalitat: la prevenció d'incendis, la dinamització socioeconòmica local a través de la mobilització d'ocupació local i biomassa en forma de recursos locals, la conservació de la biodiversitat i del bosc, la reducció de les emissions de CO2, dels costos municipals i de la dependència exterior de combustibles fòssils, l'ajuda a complir els Plans d'Acció Energia sostenible, la reducció dels costos energètics de les entitats locals i la promoció de les energies renovables. Termini per presentar sol·licituds: 30 dies des de la publicació al Butlletí Oficial de la província de Barcelona (BOPB) .

Clam a la LLibertat

Els carrers de Barcelona han sigut un clam per la Llibertad i ERC Canyelles ens hem sumat per dir que no ens rendirem fins que no tinguem a tots els presos i exiliats a casa. Una vegada més hem demostrat que som gent  Pacífica,Democràtica i només demanem LLibertat. US VOLEM A CASA!

ERC Canyelles a l' Assemblea Territorial del Penedès

Ahir dimarts 3 d' abril alguns membres de l' Executiva Local d' ERC Canyelles van assistir a l'Assemblea Territorial del Penedès al Centre Cívic Sant Joan a Vilanova i la Geltrú amb la presència de la Marta vilalta @martavilaltat Portaveu d' ERC  i la Rut Ribas @RutRibas Diputada al Parlament. Van explicar els canvis soferts al partit pels últims esdeveniments,així com una carta enviada per l'Oriol Junqueras Tres datas properes  que van nomenar van ser 14 d' Abril  Festa de la repùblica,Clam al parc de la Ciutadella,21 d' Abril ,Benvinguda als nous militants a la Seu d' ERC a Barcelona i 23 d' Abril, Sant Jordi i campanya Free Junqueras per la recaptació de la Caixa de Resistència. Per últim van fer una ronda de preguntes i dubtes dels assistents les quals van ser molt semblants,reclamant no ser tan benèvols a l' hora de defensar-se de les critiques de la premsa i atacs continus dels quals ens veiem sotmesos. També es va esmentar la poca participació que té la militància a l' hora de pendre decisions,una queixa que també va ser unànime de tots els participants.   El nostre Secretari de la Dona i Diversitat J.R. Franco també va fer diverses aportacions de les quals va destacar la denúncia cap al nostre ajuntament liderat pel Pdecat en el qual no tenim cap mostra visible al exterior  reivindicant la situació del presos polítics,que per cert la nostre regidora Montse Martinez ja va presentar una moció a l' últim ple ordinari del 27 de març. I per últim recordar que el proper 9 de juny del 2019 s'ha de veure reflectida la nostre feina en tots els ajuntaments dels nostres municipis.

La Llibertat no es jutja

No ens rendirem.No ens fan por.Ho han intentat sempre i no han pogut mai. Oriol Junqueras Avui divendres 23 de març hem tornat a sortir als carrers,desde ERC Canyelles hem donat suport a tots els nostres presos polítics que han sigut privats de la seva llibertat injustament. Desde Canyelles tota la nostre força i empenta per continuar en aquest camí.

Grup ERC Canyelles

ERC Canyelles a la Trobada municipalista 2018

Aquest cap de setmana  16 i 17 de març, Lloret ha sigut la seu d´una nova edició de la Trobada Municipalista organitzada per Esquerra Repúblicana,en la qual han participat gairebé cinc-centes persones. Han sigut unes ponències molt diverses i instructives comptant amb presències destacades com el President del Parlament Roger Torrent, Marta Rovira i diferents Regidors/es, Secretaris/es, Alcaldes/as. Destacant las paurales de Marta Rovira en les quals va fer referència al nostre President Oriol Junqueres,que desde Estremera ens transmitia força per continuar en aquest camí, que era el primer cop i esperant que fos l' últim que no podia estar present en aquestes Trobades Municipals.  També destacar el Premi Memorial Jaume Aiguader  a l´excaldessa de Santpedor Laura Vilagrà, un premi otorgat per la seva trajectòria municipalista.

Café-col·loqui

8-M Casal 1 d´Oct per la igualtat de la Dona

Desde ERC Canyelles hem donat suport a l'aturada feminista i hem commemorat el dia de la dona treballadora amb un café-col·loqui. Hem comptat amb la presència del nostre cap de secretaria de la dona i diversitat Joan Ramón, el nostre president Carles i el company veterà Joan Matamala. També agrair a Àngels,Fina, Margarida,Montse,Neus,Remei,Ro,Vanessa...i tantas altres dones que ens feu costat i són las protagonistes fonamentals.

Inauguració Seu ERC Canyelles (Casal 1 d'Octubre).

Inauguració Seu ERC Canyelles "Casal 1 d'Octubre"

El 4 de març, de 2018, s'inaugura la seu d'ERC Canyelles (@esquerra.rcanyelles) vam ser honrats amb la presència de l'ex diputada Anna Simó. Tot l'equip agraïm les vivències i experiències compartides per continuar en el camí a seguir treballant amb una cohesió d'equip amb una seu constituïda.