Canyelles

ERC Canyelles a l' Assemblea Territorial del Penedès

• Prova edició
  • Ahir dimarts 3 d' abril alguns membres de l' Executiva Local d' ERC Canyelles van assistir a l'Assemblea Territorial del Penedès al Centre Cívic Sant Joan a Vilanova i la Geltrú amb la presència de la Marta vilalta @martavilaltat Portaveu d' ERC  i la Rut Ribas @RutRibas Diputada al Parlament.
Van explicar els canvis soferts al partit pels últims esdeveniments,així com una carta enviada per l'Oriol Junqueras

Tres datas properes  que van nomenar van ser 14 d' Abril  Festa de la repùblica,Clam al parc de la Ciutadella,21 d' Abril ,Benvinguda als nous militants a la Seu d' ERC a Barcelona i 23 d' Abril, Sant Jordi i campanya Free Junqueras per la recaptació de la Caixa de Resistència.
Per últim van fer una ronda de preguntes i dubtes dels assistents les quals van ser molt semblants,reclamant no ser tan benèvols a l' hora de defensar-se de les critiques de la premsa i atacs continus dels quals ens veiem sotmesos.
També es va esmentar la poca participació que té la militància a l' hora de pendre decisions,una queixa que també va ser unànime de tots els participants.

El nostre Secretari de la Dona i Diversitat J.R. Franco també va fer diverses aportacions de les quals va destacar la denúncia cap al nostre ajuntament liderat pel Pdecat en el qual no tenim cap mostra visible al exterior  reivindicant la situació del presos polítics,que per cert la nostre regidora Montse Martinez ja va presentar una moció a l' últim ple ordinari del 27 de març.
I per últim recordar que el proper 9 de juny del 2019 s'ha de veure reflectida la nostre feina en tots els ajuntaments dels nostres municipis.