local

Actualitat > local

Dimecres, 30 de juliol del 2014

ERC hi érem, hi som i hi serem!

Finalment Cardedeu és membre de ple dret de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI). Quasi 3 anys després d’acordar ser dels municipis capdavanters i promotors de l’entitat, hem estat un dels darrers en aprovar-ho al Ple de juny, abans ho han fet més de 690 ajuntaments...   Els ajuntaments som l’administració més propera als ciutadans i com a tal hem d’actuar. Quan la ciutadania està empenyent cap el dret de decidir, no podem mirar cap a una altra banda. Hem de posar-nos al costat de la gent, i seguint el seu mandat i impuls, recolzar amb fermesa i sense cap mena de dubte les institucions nacionals, el Parlament de Catalunya i el nostre Govern, amb tot el que comporta, per decidir el nostre futur polític el proper #9N2014. fletxa groga

Dimarts, 27 de maig del 2014

Moltes gràcies!

En aquestes eleccions europees, 2.094 veïns i veïnes de Cardedeu ens heu fet confiança. Tots hem fet possible situar ERC com a primera força de Catalunya. fletxa groga

Dijous, 2 de gener del 2014

ERC Cardedeu començarà a repartir el calendari per a l'any 2014, enguany amb una tirada de 3500 unitats.

Com cada any, i aquest ja en comptem 20, ERC Cardedeu edita el seu calendari anual. Aquest any hem optat per un disseny que posa en escena la data del 9 de novembre de 2014, dia en que el poble de Catalunya està cridat a les urnes per votar lliurement sobre el seu futur. En els propers dies es començarà el seu embustiament. Aquest any la tirada és de 3500 exemplars, i en podreu trobar també a Vila Paquita i al Tarambana, entre d'altres locals que anirem informant quan el tinguem a punt. fletxa groga

Dilluns, 18 de novembre del 2013

Comunicat d'ERC Cardedeu en suport als sis encausats per pintar el mur d'Adif

Davant dels fets ocorreguts darrerament, en que 6 conciutadans de Cardedeu han estat denunciats deliberadament per repintar el mural de l'entrada de la vila -acte que va aplegar més de 300 persones-, ERC Cardedeu manifesta que:   1) Aquesta denúncia és totalment arbitraria, no segueix cap mena de protocol i personalitza en 6 persones individuals una activitat en que hi van participar moltíssimes més, fins i tot famílies senceres.   2) Creiem que aquesta denúncia respon a motius polítics persecutoris cap al moviment independentista de Cardedeu, i apunten a persones representatives dels mateixos. fletxa groga