local

Actualitat > local

Dimarts, 23 de juny del 2015

ERC i la CUP de Cardedeu tanquen un acord de govern per als propers 4 anys a Cardedeu

Després de gairebé un mes des de les eleccions del 24 de maig, finalment els grups municipals d’ERC, amb l’alcalde Enric Olivé al capdavant, i la CUP, han formalitzat un acord per al govern municipal del mandat 2015-2019 per a l’Ajuntament de Cardedeu.   Les llargues negociacions han permès trobar un equilibri de representativitat de les Tinències d’Alcaldia i els regidors d’ambdues formacions polítiques i establir una llista de prioritats polítiques en tots els àmbits de govern. fletxa groga

Diumenge, 14 de juny del 2015

DISCURS D'INVESTIDURA - ENRIC OLIVÉ

Avui s’obre un nou període polític al nostre poble.   Assumeixo amb humilitat la responsabilitat que aquest consistori m’acaba d’atorgar. Una responsabilitat que iniciem volent formar un govern estable i cohesionat. I un govern que és el que els cardedeuencs i cardedeuenques han triat i ens han demanat que féssim, d’una manera molt explícita.     Poso a la vostra disposició el meu compromís de treball en els reptes del municipi, amb un projecte treballat llargament quan vàrem confeccionar el nostre programa. fletxa groga

Diumenge, 14 de juny del 2015

DISCURS DE FELICITACIÓ A ENRIC OLIVÉ - ERC Cardedeu

Bon dia. (Històric) Fa tot just tres setmanes vivíem un petit moment històric. Conscients, a la vegada que només era un inici del que ha de venir, però que era històric... Gràcies a tots els que vàreu fer que ho fos. I com a dia històric, té una història a darrera, la més recent l'han escrit des dels anys 80 en Pitu, per ell un record especial avui, en Quim, en Jaume, la Mercè, la Mery, la Teresa, en Miquel, en Jordi, l'Albert... Gràcies a tots ells! Gràcies a un seguit de regidors i regidores que han estat al capdavant d'un projecte i d'una idea de poble durant tots aquests anys i que sense els seus fonaments segur que no seríem on som avui. fletxa groga

Dimecres, 10 de juny del 2015

ACTA REUNIÓ | ACORD GOVERN ERC-CUP (2)

1. Gestió de la reunió   Es continua amb els temes que varen quedar pendents de la darrera trobada, referents a desenvolupament econòmic local, educació i escola de música, mobilitat, urbanisme, país, feminisme, economia social i solidària, fiscalitat progressiva, codi ètic, joventut, transparència i participació, i seguiment i la calendarització dels acords de govern.   2. Temes tractats   1.Pla de desenvolupament local i econòmic En economia social i solidària, s’esmenta la Xarxa d’Economia Solidaria (XES), com a una referència. fletxa groga

Dijous, 4 de juny del 2015

ACTA REUNIÓ | ACORD GOVERN ERC - CUP (1)

Aquest passat dimarts 2 de juny va tenir lloc la primera trobada entre les comissions negociadores d'ERC i la CUP. A continuació en teniu la transcripció. 1. Gestió de la reunió S’estableix que la primera trobada se centrarà en els programes de les dues formacions i la possibilitat de portar-los a terme. Es vol establir els principals projectes que caldrà tirar endavant durant els propers 4 anys, i en cap cas parlar de càrrecs o regidories concretes. S’està d’acord en la visió d’ERC que cal tenir una visió transversal en tots els projectes i prioritats i evitar les visions sectoritzades. fletxa groga

12345...18pàgina següent

Notícies rss