local

Actualitat > local

Divendres, 8 de maig del 2015

ARA, SÍ! Clica per veure la gent de la candidatura i les idees per un nou Cardedeu.

Mira la proposta que et presentem per al #nouCardedeu. Clica per veure la gent i les idees: ARA, SÍ! fletxa groga

Dimarts, 5 de maig del 2015

Mira tots els vídeos de campanya. Joventut, emprenedoria, cultura. Hi som tots!

Clica AQUÍ per accedir al canal de Youtube d'ERC Cardedeu. Hi trobaràs els vídeos de campanya, on hi surt TOTHOM! A més, AQUÍ hi ha l'espot oficial de la campanya. Ara, sí! fletxa groga

Dijous, 16 d'abril del 2015

Núria Hernández: "Ajudarem a les empreses, els comerços i les persones emprenedores perquè puguin créixer i consolidar-se"

Cardedeu, un poble pròsper i de proximitat   Un dels pals de paller del programa d’ERC Cardedeu és treballar perquè els valors propis de proximitat i qualitat de vida del nostre poble també es vegin reflectits en les accions vinculades a la creació d’ocupació i el desenvolupament econòmic. En els darrers mesos hem estat treballant en un procés anomenat Esquerra Oberta en el què hi han participat gairebé 200 persones vinculades al nostre poble. El resultat del procés ha permès elaborar el programa de la nostra candidatura. fletxa groga