local

Actualitat > local

Dijous, 16 d'abril del 2015

Núria Hernández: "Ajudarem a les empreses, els comerços i les persones emprenedores perquè puguin créixer i consolidar-se"

Cardedeu, un poble pròsper i de proximitat   Un dels pals de paller del programa d’ERC Cardedeu és treballar perquè els valors propis de proximitat i qualitat de vida del nostre poble també es vegin reflectits en les accions vinculades a la creació d’ocupació i el desenvolupament econòmic. En els darrers mesos hem estat treballant en un procés anomenat Esquerra Oberta en el què hi han participat gairebé 200 persones vinculades al nostre poble. El resultat del procés ha permès elaborar el programa de la nostra candidatura. fletxa groga

Dimarts, 24 de març del 2015

Marta Rovira a Cardedeu: “volem un nou país amb igualtat d'oportunitats, justícia social i regeneració democràtica”

En el marc de la campanya #NouPaís #NousPobles, la secretària general d’ERC ha acompanyat al candidat d’ERC-AI, Enric Olivé , en un acte celebrat aquest dilluns a Cardedeu. Marta Rovira ha destacat la importància d’estar al costat de les persones, sobretot dels més necessitats i en situacions de precarietat. L’Ajuntament, ha destacat, ha d’estar present i recolzar aquelles persones més vulnerables, i no cal obrir el debat de si és competència municipal o no, sinó que s’ha d’actuar per pal·liar qualsevol d’aquestes situacions de vulnerabilitat social. fletxa groga

Dimecres, 18 de març del 2015

Marta Rovira i el candidat a l'alcaldia Enric Olivé faran un acte conjunt a Cardedeu

El proper dilluns dia 23 de març, a les 19h a la Plaça de Sant Corneli, la secretaria general d'Esquerra Republicana de Catalunya, Marta Rovira, serà a Cardedeu en el marc de la campanya "Nou país, nou Cardedeu". Aquesta campanya, prèvia a les eleccions municipals del 24 de maig, vol fer arribar a la ciutadania la importància d'aquests comicis, ja que el paper que jugaran els ajuntaments durant el procés de transició nacional serà clau. El candidat d'ERC a l'alcaldia de Cardedeu, Enric Olivé i Manté, farà la intervenció inicial, per tot seguit donar pas a Marta Rovira, que farà la seva intervenció i clourà l'acte. fletxa groga

Divendres, 20 de febrer del 2015

Enric Olivé i Manté - Discurs de presentació com a candidat a l'alcaldia de Cardedeu

Bon vespre a tothom. Gràcies per venir. Em fa molta il·lusió veure tanta gent, veure tantes cares conegudes i tantes cares desconegudes. És una gran alegria.   D’entrada, disculpeu-me. Això és nou per a mi, ni sé fer discursos, ni tinc bona dicció, i a més a més estic molt nerviós, per tant us demano comprensió. Voldria llegir poc però he portat alguna cosa escrita, per a no perdre el fil, i per a no oblidar-me de quatre coses que no vull deixar de dir. En qualsevol cas no patiu, us ho faré curt. fletxa groga

Divendres, 20 de febrer del 2015

ERC presenta Enric Olivé i Manté, candidat a l’alcadia de Cardedeu

Josep Maria Terricabras va presentar ahir al candidat a l’alcaldia de Cardedeu Enric Olivé. En la seva intervenció l’eurodiputat va destacar la importància dels ajuntaments i de la política de proximitat amb els ciutadans i ciutadanes com a màxima expressió democràtica. Tanmateix va ressaltar els valors republicans com a eixos de l’acció municipal i de la importància que, en el marc del principi de subsidiarietat, han de desenvolupar els representants de la ciutadania a l’hora de prestar-los-hi els serveis que necessiten. fletxa groga

12345...17pàgina següent

Notícies rss