local

Actualitat > local

Divendres, 31 de juliol del 2015

Els primers compromisos d'ERC a Cardedeu, complerts!

Esquerra Republicana de Catalunya ja ha complert els seus quatre compromisos més immediats al govern de Cardedeu (govern ERC+CUP). Aquí l'Enric Olivé ho explicava al debat electoral. Seguim treballant! fletxa groga

Dimarts, 23 de juny del 2015

ERC i la CUP de Cardedeu tanquen un acord de govern per als propers 4 anys a Cardedeu

Després de gairebé un mes des de les eleccions del 24 de maig, finalment els grups municipals d’ERC, amb l’alcalde Enric Olivé al capdavant, i la CUP, han formalitzat un acord per al govern municipal del mandat 2015-2019 per a l’Ajuntament de Cardedeu.   Les llargues negociacions han permès trobar un equilibri de representativitat de les Tinències d’Alcaldia i els regidors d’ambdues formacions polítiques i establir una llista de prioritats polítiques en tots els àmbits de govern. fletxa groga