local

Actualitat > local

Divendres, 19 de setembre del 2014

Convocatòria de suport a la consulta del 9N, a Cardedeu, el dilluns dia 22 de setmbre

Dilluns vinent, dia 22 de setembre, a les 7 de la tarda s’ha convocat un Ple Extraordinari a l'Ajuntament de Cardedeu, exclusivament per donar suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre. És de gran importància la presència de la màxima gent possible per donar suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre que s'aprova avui al nostre Parlament. Salut i independència! fletxa groga

Dimecres, 10 de setembre del 2014

ERC Cardedeu anima a la participació dels actes de la Diada Nacional 2014

Companys i companyes, Donada la gran excepcionalitat d'aquest any, amb les celebracions del Tricentenari en marxa i la convocatòria de referèndum d'independència pel proper 9N, els actes on tradicionalment participa ERC Cardedeu s'han vist alterats. Aquest any, l'agenda de la Diada Nacional de Catalunya queda, doncs, de la següent manera: Dimecres 10 de setembre: 21:00h. Sopar popular a Sant Corneli. 22:30h. Marxa de torxes i estelades, de la Plaça de l'Esglesia fins al monument Onze de Setembre. fletxa groga

Dijous, 4 de setembre del 2014

ERC Cardedeu manifesta el seu suport a la Colla de Trabucaires de Cardedeu

Des d’ERC-AI Cardedeu, i davant dels fets denunciats pel Sr. Gelada regidor pel PP a l’Ajuntament de Cardedeu relacionats amb els Trabucaires de Cardedeu i la Festa Major d’enguany, es vol manifestar:   1. Els fets que motiven la denúncia del Sr. Gelada (simulacre d’afusellament per part dels trabucaires) són totalment sense sentit, confonent un acte de cultura tradicional i popular catalans, arrelada a les festes majors i populars des del s. XVII, amb la seva voluntat provocadora vers uns sectors del poble determinats,   2. fletxa groga

Dimecres, 30 de juliol del 2014

ERC hi érem, hi som i hi serem!

Finalment Cardedeu és membre de ple dret de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI). Quasi 3 anys després d’acordar ser dels municipis capdavanters i promotors de l’entitat, hem estat un dels darrers en aprovar-ho al Ple de juny, abans ho han fet més de 690 ajuntaments...   Els ajuntaments som l’administració més propera als ciutadans i com a tal hem d’actuar. Quan la ciutadania està empenyent cap el dret de decidir, no podem mirar cap a una altra banda. Hem de posar-nos al costat de la gent, i seguint el seu mandat i impuls, recolzar amb fermesa i sense cap mena de dubte les institucions nacionals, el Parlament de Catalunya i el nostre Govern, amb tot el que comporta, per decidir el nostre futur polític el proper #9N2014. fletxa groga

Dimarts, 27 de maig del 2014

Moltes gràcies!

En aquestes eleccions europees, 2.094 veïns i veïnes de Cardedeu ens heu fet confiança. Tots hem fet possible situar ERC com a primera força de Catalunya. fletxa groga