local

Actualitat > local

Diumenge, 12 d'octubre del 2014

ERC Cardedeu commemorarà el 74è aniversari de l'afusellament del President Companys.

El proper dimecres, dia 15 d'octubre, ERC Cardedeu commemorarà el 74è aniversari de l'afusellament del President Lluís Companys, a mans dels feixistes. Com cada any, ens reunirem a trenc d'alba (7.00h) a la Plaça Sant Joan, davant de l'Ajuntament, on llegirem un parlament i llançarem unes salves en honor a la seva memòria. Us hi esperem a tots i totes! fletxa groga

Divendres, 3 d'octubre del 2014

Enric Olivé i Manté escollit cap de llista d'ERC Cardedeu per a les eleccions municipals de 2015

En l’assemblea extraordinària celebrada ahir 2 d’octubre, i obtenint el suport d’una àmplia majoria dels assistents (76%), Enric Olivé va ser nomenat cap de llista d’ERC a les eleccions locals previstes per al maig de 2015.   Enric Olivé i Manté, nascut a Cardedeu el 1965, és llicenciat en Dret i exerceix a l’actualitat com a advocat.   Va destacar, en la seva presentació, la voluntat de treballar amb tothom, i construir un projecte engrescador amb la participació activa de la gent. fletxa groga