local

Actualitat > local

Dimecres, 21 de gener del 2015

Albert Cervera agafa el relleu a Jordi Cots a la regidoria d'ERC-Cardedeu

El company Albert Cervera, que fou el segon membre de la llista a les eleccions municipals de l’any 2011, agafa el relleu del, fins ara regidor, Jordi Cots, que presentà la seva renúncia com a regidor en el passat ple municipal del 18 de desembre. L’Albert, nascut a Barcelona i cardedeuenc des de fa una colla d'anys, és pare de dos nens, documentalista de professió, i ha estat Secretàri d’Organització de la Secció Local d’ERC Cardedeu des de l'any 2009.   Gràcies Jordi!    Salut i encerts, Albert! fletxa groga

Dimarts, 13 de gener del 2015

Benvolgut 2015, benvolgut Cardedeu.

Com sempre, ens il·lusiona pensar en la nostra vila. En ple procés per la independència del nostre país, es fa difícil no centrar-se en aquest tema, però és que l’ocasió s’ho mereix i toca, també, pensar en Cardedeu. L’any 2015 serà l’any de les eleccions municipals. Unes municipals que plantegem de forma completament renovada, en un moment en que tenim l’obligació, més que mai, de fer-ho bé. ERC-Cardedeu, una formació netament independentista, d’esquerres i progressista, ha de recuperar tota la seva força política a l’ajuntament del nostre poble. fletxa groga

Dimarts, 16 de desembre del 2014

Eleccions municipals de 24 de maig de 2015. Vot dels estrangers amb nacionalitat de països amb acords.

A les properes eleccions municipals del 24 de maig de 2015 podran votar els residents a l’estat que tinguin la nacionalitat d’Equador, Bolívia, Cap Verd, Xile, Colòmbia, Corea, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú i Trinitat i Tobago, en haver signat aquests països un Acord que reconeix el dret de sufragi en les eleccions municipals.   A Cardedeu, 394 persones tenen aquestes nacionalitats: Equador (102), Bolivia (91), Xile (87), Colòmbia (69) i Perú (45).   Aquests podran exercir el dret de vot en el municipi de residència habitual (han de figurar en el padró), sempre i quan estiguin inscrits al cens electoral. fletxa groga

Dimarts, 9 de desembre del 2014

Res ni ningú no ens aturarà

El dimecres 19 de novembre, el Fiscal General de l’Estat espanyol va ordenar interposar una querella contra el president Mas, la vicepresidenta Ortega i la consellera Rigau per la presumpta comissió de delictes de desobediència, prevaricació, malversació i usurpació de funcions. I això que, uns dies abans, els fiscals de Catalunya van decidir, per unanimitat, no interposar aquesta querella atès que entenien que no es donaven les raons jurídiques que ho motivessin. És evident que ens trobem davant d’una persecució política per part del govern de l’estat que, en aquest cas, ha utilitzat de braç executor una institució com la fiscalia, en una clara instrumentalització de l’estat de dret, al marge de qualsevol raó jurídica. fletxa groga