local

Actualitat > local

Dijous, 2 de gener del 2014

ERC Cardedeu començarà a repartir el calendari per a l'any 2014, enguany amb una tirada de 3500 unitats.

Com cada any, i aquest ja en comptem 20, ERC Cardedeu edita el seu calendari anual. Aquest any hem optat per un disseny que posa en escena la data del 9 de novembre de 2014, dia en que el poble de Catalunya està cridat a les urnes per votar lliurement sobre el seu futur. En els propers dies es començarà el seu embustiament. Aquest any la tirada és de 3500 exemplars, i en podreu trobar també a Vila Paquita i al Tarambana, entre d'altres locals que anirem informant quan el tinguem a punt. fletxa groga

Dilluns, 18 de novembre del 2013

Comunicat d'ERC Cardedeu en suport als sis encausats per pintar el mur d'Adif

Davant dels fets ocorreguts darrerament, en que 6 conciutadans de Cardedeu han estat denunciats deliberadament per repintar el mural de l'entrada de la vila -acte que va aplegar més de 300 persones-, ERC Cardedeu manifesta que:   1) Aquesta denúncia és totalment arbitraria, no segueix cap mena de protocol i personalitza en 6 persones individuals una activitat en que hi van participar moltíssimes més, fins i tot famílies senceres.   2) Creiem que aquesta denúncia respon a motius polítics persecutoris cap al moviment independentista de Cardedeu, i apunten a persones representatives dels mateixos. fletxa groga

Dijous, 7 de novembre del 2013

Comunicat d'ERC Cardedeu respecte al trencament del pacte de govern entre CiU i el Partido Popular

Davant del trencament del pacte de govern local de Cardedeu entre CiU i el Partido Popular, manifestem que: Nosaltres, ERC Cardedeu, continuem actuant com ja vàrem acordar des del l'inici de mandat, acordat per les nostres assemblees i executiva local: vàrem comunicar que, recollint el mandat i correctiu que ens havia donat les urnes (passar de 3 a 1 regidor, i a 3 vots de quedar fora de l'ajuntament), que llevat no es produïssin circumstàncies excepcionals no entrarien a un nou govern amb CiU. fletxa groga

Divendres, 4 d'octubre del 2013

ERC Cardedeu enceta la segona edició de l'Octubre Republicà, tot un mes dedicat al republicanisme i al President Companys

Benvolguts i benvolgudes,   L'octubre ja és aquí, i això a ERC Cardedeu vol dir Octubre Republicà.   Aquest és el segon any que organitzem tota una sèrie d'activitats relacionades amb el republicanisme i la figura del President Companys.   Enguany tenim un octubre farcit d'activitats. Dimarts dia 8 20h - a la sala de dalt del Tarambana; Es farà la projecció de la pel·lícula "Els mestres catalans, de la guerra a l'exili", d'Agustí Coromines. Dimarts dia 15 7h - Plaça Sant Joan (davant de l'ajuntament); Llançament de les salves d'honor per commemorar el 73è aniversari de l'afusellament del President Lluís Companys. fletxa groga

Dimecres, 4 de setembre del 2013

Posicionament d'ERC Cardedeu referent al mural de l'entrada de la vila.

Com és sabut, l'equip de govern de l'Ajuntament de Cardedeu -format per CiU i el Partido Popular-, va autoritzar l'acció de tapar de color gris el mural de l'estelada de l'entrada de la vila, al costat de la rotonda del Marital.   ERC Cardedeu lamentem profundament aquesta actuació, contraria a una majoritària voluntat ciutadana i duta a terme de la pitjor manera possible, durant la Festa Major i sense consultar a ningú.   Així com creiem que l'apropiació del mural per part de col·lectius o partits individuals no és adient, recolzem totalment la proposta ciutadana de repintar l'estelada original que hi havia. fletxa groga

12345...13pàgina següent

Notícies rss