local

Actualitat > local

Dimarts, 19 de gener del 2016

L'alcalde de Cardedeu, Enric Olivé, envia una carta de felicitació al President de la Generalitat, Carles Puigdemont

Passada la investidura de Carles Puigdemont i configurat el primer govern independentista de la Generalitat de Catalunya, l'alcalde de Cardedeu, Enric Olivé, ha volgut enviar una carta al President de la Generalitat, felicitant-lo i posant-se a disposició de les institucions catalanes per "encaminar-nos cap a la construcció nacional anhelada". Adjunta hi trobareu la carta. fletxa groga

Dimarts, 5 de gener del 2016

L'assemblea local d'ERC Cardedeu es reuneix per valorar el no de la CUP a Artur Mas

L'assemblea local d'ERC Cardedeu s'ha reunit, amb caràcter extraordinari, aquest dilluns, 4 de gener, per valorar la decisió de la CUP de no investir Artur Mas com a president.   Manifestem un sentiment generalitzat de decepció amb la decisió presa, i ens emplacem al pròxim dia 10 per emetre un posicionament en ferm. fletxa groga

Divendres, 31 de juliol del 2015

Els primers compromisos d'ERC a Cardedeu, complerts!

Esquerra Republicana de Catalunya ja ha complert els seus quatre compromisos més immediats al govern de Cardedeu (govern ERC+CUP). Aquí l'Enric Olivé ho explicava al debat electoral. Seguim treballant! fletxa groga

Dimarts, 23 de juny del 2015

ERC i la CUP de Cardedeu tanquen un acord de govern per als propers 4 anys a Cardedeu

Després de gairebé un mes des de les eleccions del 24 de maig, finalment els grups municipals d’ERC, amb l’alcalde Enric Olivé al capdavant, i la CUP, han formalitzat un acord per al govern municipal del mandat 2015-2019 per a l’Ajuntament de Cardedeu.   Les llargues negociacions han permès trobar un equilibri de representativitat de les Tinències d’Alcaldia i els regidors d’ambdues formacions polítiques i establir una llista de prioritats polítiques en tots els àmbits de govern. fletxa groga