local

Actualitat > local

Dilluns, 17 de novembre del 2014

A Cardedeu, junts ho farem millor

Paral·lelament a tot el treball i empenta dedicat a que el 9 de novembre fos un èxit de participació i un pas previ a les eleccions plebiscitàries, que serviran per obtenir el mandat democràtic que permetrà al Parlament declarar la independència de Catalunya, a ERC-Cardedeu hem engegat, des de fa uns mesos, un nou projecte, “Esquerra Oberta”, que té per horitzó les properes eleccions municipals de 2015.    Vol ser un projecte engrescador i, sobretot, obert i participatiu. Tant és així que volem construir-lo des de la base, des dels fonaments, amb tothom qui vulgui participar-hi, sigui militant, simpatitzant, amic, votant. fletxa groga

Diumenge, 12 d'octubre del 2014

ERC Cardedeu commemorarà el 74è aniversari de l'afusellament del President Companys.

El proper dimecres, dia 15 d'octubre, ERC Cardedeu commemorarà el 74è aniversari de l'afusellament del President Lluís Companys, a mans dels feixistes. Com cada any, ens reunirem a trenc d'alba (7.00h) a la Plaça Sant Joan, davant de l'Ajuntament, on llegirem un parlament i llançarem unes salves en honor a la seva memòria. Us hi esperem a tots i totes! fletxa groga

Divendres, 3 d'octubre del 2014

Enric Olivé i Manté escollit cap de llista d'ERC Cardedeu per a les eleccions municipals de 2015

En l’assemblea extraordinària celebrada ahir 2 d’octubre, i obtenint el suport d’una àmplia majoria dels assistents (76%), Enric Olivé va ser nomenat cap de llista d’ERC a les eleccions locals previstes per al maig de 2015.   Enric Olivé i Manté, nascut a Cardedeu el 1965, és llicenciat en Dret i exerceix a l’actualitat com a advocat.   Va destacar, en la seva presentació, la voluntat de treballar amb tothom, i construir un projecte engrescador amb la participació activa de la gent. fletxa groga