local

Actualitat > local

Formació
Formació

Comparteix


Dissabte, 22 de gener del 2011

Esquerra-Ribera Alta organitza a Carlet, una jornada de Formació de Política Municipal


Aquest dissabte 22 de gener la secretaria de Formació i Acció Política d'Esquerra-Ribera Alta organitza una jornada de Formació a Carlet per a militants, amics i simpatitzants d'Esquerra.

L'objectiu és tractar l'elaboració d'una bona campanya electoral, des de la perspectiva de la política municipal, de cara a les elección municipals que tindran lloc el proper mes de maig.

La jornada anirà a càrrec de Mario Carbonell, regidor d'Esquerra a l'Ajuntament de Xixona, i de Joan de Deu Martinez, portaveu d'Esquerra a l'Ajuntament de Xixona i secretari de política municipal d'Esquerra-País Valencià.

El secretari de Formació i Acció Política d'Esquerra-Ribera Alta, Josep Carreres, ha destacat la importància d'aquesta cita i l'ha qualificat com 'imprescindible per a un millor funcionament de la nostra organització a nivell comarcal'.

En acabar, hi haurà un dinar per als assistents.

Amb aquest acte, Esquerra-Ribera Alta inicia les activitats de precampanya electoral que es duran a terme a nivell municipal a la comarca.

compartir Agrega   La Tafanera Technorati Delicious Facebook Google


logo
rss