Cassà de la Selva

El Ple Municipal del mes de juliol aprovarà la creació del Parc de l’U d’Octubre

L’equip de govern d’ERC Cassà portarà al Ple Municipal que tindrà lloc demà dijous, 26 de juliol, a les 20 h, la proposta de crear el Parc de l’U d’Octubre a l’esplanada on s’hi fan les fires, ubicada davant de l’escola Aldric i que limita amb els carrers Pla de l’Estany, Xavier Carbó i de la Via.

La iniciativa s’aprovarà demà al Ple Municipal després del dictamen de la comissió del nomenclàtor de Cassà de la Selva. La proposta va ser recollida per la secció local d’ERC a partir d’una petició de l’ANC i el CDR de Cassà, els quals buscaven un espai públic per denominar amb el nom de l’U d’octubre i recordar aquesta data significativa.

L’Alcalde de Cassà, Martí Vallès, assegura que «l’1 d’octubre és per a nosaltres una data molt important que cal que recordem. L’Alcalde i tots els regidors de l’equip de govern varem estar compromesos des del primer moment amb la celebració del referèndum, la defensa de la democràcia i els resultats del referèndum».

Vallès afegeix que «el dia 1 d’octubre el poble de Cassà va demostrar el seu compromís amb la democràcia i la defensa dels drets fonamentals. Vàrem tenir la sort de no haver de patir la violència i repressió d’altres pobles amb els quals des del primer moment ens hi varem solidaritzar i donar tot el nostre suport. Aquest parc ha de servir per recordar aquest dia i denunciar la repressió exercida per l’Estat Espanyol. No oblidarem l’1 d’octubre i tornaríem a repetir-lo les vegades que fes falta per defensar la democràcia i els drets de tots els ciutadans».

La inauguració de la denominació d’aquest espai es farà el 30 de setembre conjuntament amb activitats organitzades per l’ANC de Cassà.

Autor de la imatge: Joan Carles Codolà