Cassà de la Selva

L’ANC de Cassà rep el XIV Premi Josep Dalmàs atorgat per ERC Cassà

La secció local d’ERC Cassà he entregat aquest matí el XIV Premi Josep Dalmàs al grup local de l’ANC Cassà com a reconeixement, segons ha dit el batlle cassanenc Martí Vallès, per la «tasca social i política que fan al municipi i especialment el paper destacat que van tenir l’u d’octubre i en la defensa dels drets i les llibertats polítiques».

Vallès ha reconegut «la important aportació que l’ANC ha fet a Cassà durant els darrers anys al servei del país». El batlle ha volgut destacar «el paper imprescindible de l’Assemblea en la reivindicació de la llibertat de les preses i presos polítics i de totes les persones exiliades, així com la denúncia constant de la repressió exercida per l’Estat Espanyol».

Vallès ha animat a tots els veïns de Cassà a participar a les trobades que l’ANC organitza cada dilluns a les 19.30 h a la plaça de la Coma per reivindicar la llibertat dels presos polítics i les persones exiliades. També ha recordat que el 30 de setembre tindran lloc una sèrie d’actes per recordar com es va viure l’u d’octubre a Catalunya i especialment a Cassà, entre els quals hi haurà la inauguració del parc de l’U d’octubre.

L’acte ha comptat amb una ofrena floral al monument de Josep Dalmàs i amb el cant dels segadors. Finalment s’ha ofert un refrigeri a tots els assistents.