Cassà de la Selva

ERC Cassà inicia la campanya a favor del sí pel referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre

La secció local d’ERC Cassà comença aquesta setmana la campanya a favor del sí del referèndum d’autodeterminació que tindrà lloc el proper 1 d’octubre. A banda de la tradicional penjada de pancartes, cartells i repartiment d’informació en paper que es fa a qualsevol altre procés electoral, en aquest cas s’han programat diferents sortides al carrer per resoldre dubtes dels ciutadans sobre el referèndum i el futur de Catalunya.

Compromesos amb el referèndum
El cap de llista d’ERC i alcalde de Cassà de la Selva afirma que “el govern d’ERC de l’Ajuntament de Cassà garantirà que els col·legis electorals estiguin oberts el proper 1 d’octubre” i per aquest motiu assegura que “volem estar a prop dels ciutadans per resoldre els dubtes que tinguin i explicar a tothom els motius de votar sí.”

Accions als carrers de Cassà
El grup d’ERC Cassà vol explicar de primera mà a tots els cassanencs com funcionarà el referèndum d’autodeterminació del proper 1 d’octubre, així com animar a la gent a participar i argumentar els motius per votar sí. Per aquest motiu, al llarg del mes de setembre, l’alcalde Martí Vallès, acompanyat per diversos regidors i membres de la secció local d’ERC seran als següents punts del poble els dies i horaris indicats:

- 14 de setembre a les 19 h al barri del Firal.
- 15 de setembre a les 19 h al Mas Cubell.
- 16 de setembre a les 10 h al mercat de Cassà.
- 20 de setembre a les 19 h a la plaça de la Coma.
- 26 de setembre a les 19 h a la zona del Vi Novell.
- 26 de setembre a les 19 h a la zona de la Llar d’Infants Taps.

Tots els regidors d’ERC Cassà adherits a l’Assemblea d’electes de Catalunya
Tal i com es pot consultar al web http://aecat.cat/llistat-inscrits/, els 7 regidors d’ERC Cassà estan adherits des del 2016 a l’Assemblea d’electes de Catalunya (AECAT) promoguda per l’AMI. L’AECAT està formada per 9.283 càrrecs electes del país compromesos amb arribar amb total normalitat a la celebració del referèndum d’autodeterminació.